Gå til innhold

Når han ikke har lyst..


Kakemomsen

Anbefalte innlegg

Gjest Emily25

Det som kom opp i tankene mine var blant annet at han kanskje er homofil? Eller så veit jeg ikke. Er ikke vant til å høre at gutter ikke vil ha sex... hehe. Men håper det ordner seg for dere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kakemomsen!

Føler med deg. Kanskje vi kan utveksle noen erfaringer etterhvert på å ta opp dette med typen?

Jeg har et nytt tema om dette i forumet, da jeg ikke så ditt før nå. Jeg lurer litt på hva man skal si - for vi vil jo ikke knuse stoltheten til noen vi liker, heller... :/

Frustrert: Huff ja, vi har slitt med dette en stund.. Ser jo fort at han blir flau når vi tar det opp, men jeg klarer ikke la være å tenke på det heller. Han unngår å ta opp temaet og blir ofte sur når vi prater om det, men man må jo prate om det av og til for å finne en løsning.

Er rimelig sikker på at han ikke er homofil, håper ihvertfall ikke det da:/ Cena: Det har jeg prøvd, men får ikke noe særlig respons. Nå er det en stund siden jeg prøvde det sist, men selvtilliten er så lav at jeg ikke orker å prøve og få avslag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrert: Huff ja, vi har slitt med dette en stund.. Ser jo fort at han blir flau når vi tar det opp, men jeg klarer ikke la være å tenke på det heller. Han unngår å ta opp temaet og blir ofte sur når vi prater om det, men man må jo prate om det av og til for å finne en løsning.

Er rimelig sikker på at han ikke er homofil, håper ihvertfall ikke det da:/ Cena: Det har jeg prøvd, men får ikke noe særlig respons. Nå er det en stund siden jeg prøvde det sist, men selvtilliten er så lav at jeg ikke orker å prøve og få avslag.....

Huff, jeg hadde skrevet et kjempe langt innlegg til deg, men så gikk strømmen .. ( nettverke )

Men jeg starter på nytt og skriver det jeg husker :)

Jeg kan si det, at jeg synes virkelig synd på deg.

Det er åpenbart at det er noe han skjemmes over, siden han blir sur når du tar det opp.

Men det som gjør meg mest lei meg, er det at han ødelegger selvtilliten din.

For du er helt sikkert en vakker kvinne, med masse gode kvaliteter. Som FORTJENER og bli elsket.

Så, et siste tips. Gå rett bort til han, drit i at han blir sur og fortell han ALT du har på hjerte. La han ikke stoppe deg før du har fått ut det hele.

Og hvis han ikke kommer over det, ja da er det hans problem.

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg hadde skrevet et kjempe langt innlegg til deg, men så gikk strømmen .. ( nettverke )

Men jeg starter på nytt og skriver det jeg husker :)

Jeg kan si det, at jeg synes virkelig synd på deg.

Det er åpenbart at det er noe han skjemmes over, siden han blir sur når du tar det opp.

Men det som gjør meg mest lei meg, er det at han ødelegger selvtilliten din.

For du er helt sikkert en vakker kvinne, med masse gode kvaliteter. Som FORTJENER og bli elsket.

Så, et siste tips. Gå rett bort til han, drit i at han blir sur og fortell han ALT du har på hjerte. La han ikke stoppe deg før du har fått ut det hele.

Og hvis han ikke kommer over det, ja da er det hans problem.

Lykke til :klemmer:

Tusen takk for svar, Cena:) Ja, han skjemmes veldig, særlig siden han heller ikke vet hva "feilen" er. Selvtilliten min er helt på bånn ja, og lysten min forsvinner jo gradvis også. Det begynner å bli mer og mer ubehagelig å kle av meg rundt han, fordi jeg føler meg så lite attraktiv. Har fortalt han alt dette flere ganger den siste tiden, og vi klarer ikke bli enige i hva vi skal gjøre.

Ingen av oss vil slå opp, men han har sagt at vi skal fikse dette veldig mange ganger nå, uten at det har skjedd en forandring. Jeg har inderlig ikke lyst å miste han, han er en fantastisk person og jeg er fortsatt veldig tiltrukket av han, men nå føler jeg meg helt rådvill. Hvis jeg slår opp med han vet jeg at det blir vanskelig å forbli venner, siden vi begge blir så fort sjalu. Å se han med noen andre hadde knust meg helt, og jeg vet at han føler det omvendt. Jeg har ikke peiling på hva jeg/vi kan gjøre for å fikse alt dette, virker jo som om ingenting funker. Tør jo såvidt hinte til sex, siden han er så lite interessert i hele greia.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke greit dette her. Har også vært i forholdet i ca 1,5 år, har ikke hatt sex siden jul. Jeg har lyst, ikke han. Han sier det ikke har noe med meg å gjøre, at han synes jeg er både pen og sexy. Vet han elsker meg, og vi kiler/koser hverdandre og er når på den måten. Men, lite klining, begjær og lyst... Jeg prøver å ikke mase, og vet han er takknemmelig for dette, men trenger å føle at han har lyst på meg - det leder jo igjen til at jeg føler meg sexy og bra med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke greit dette her. Har også vært i forholdet i ca 1,5 år, har ikke hatt sex siden jul. Jeg har lyst, ikke han. Han sier det ikke har noe med meg å gjøre, at han synes jeg er både pen og sexy. Vet han elsker meg, og vi kiler/koser hverdandre og er når på den måten. Men, lite klining, begjær og lyst... Jeg prøver å ikke mase, og vet han er takknemmelig for dette, men trenger å føle at han har lyst på meg - det leder jo igjen til at jeg føler meg sexy og bra med meg selv.

Høres ut som vi er i helt lik situasjon, Pusleline. Jeg er nær med å gi opp, men elsker han jo, så kjenner at det er veldig vanskelig å slå opp.

Forstår ikke hvorfor det er slik, og det plager meg at jeg ikke vet hva jeg/han/vi kan gjøre for å fikse det! :s Herregud, mannen er jo tross alt bare 27 år gammel! Jeg merker jo at det ender med brudd hvis det ikke skjer noe, men HVA skal man gjøre? Jeg føler jeg har prøvd det meste.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal bli enig med deg selv om dine grenser, og gjøre det slutt om dette forholdet faller utenfor dem - e.g. at du ikke får det du ønsker deg i forholdet.

Jeg mener han ikke er glad nok i deg når han oppfører seg og sier som han gjør. Abort-kravet er groteskt i min optikk fordi jeg vil ha en mann som vil ha barn med meg - men han er jo ikke min kjæreste heller... Gikk han over dine grenser der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er noe psykisk som ligger bak vil han få igjen lysten etterhvert som han får det bedre.

Jeg sliter selv med depresjoner og jeg er totalt aseksuell. I gode perioder får jeg lysten tilbake og blir faktisk kåt. Kan det være noe i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, han 42. Jeg velger å tro at det rett og slett er slitenhet (på like områder?) som har skylden. Tviler ikke på at han elsker meg, dette viser han og sier også, samt han er veldig ærlig om det meste - så jeg tror derfor på han. Det som er litt synd er jo at dess lenger tid det går jo "vanskeligere" blir det å starte opp igjen, tror begge går og bygger seg opp noen enorme forventninger. Skal ta opp temaet igjen snart, få han til å forstå at jeg elsker han, men at jeg samtidig håper at han skal få lyst på meg igjen - og greie å vise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastill: Ja, han gikk over grensen når han sa det, men vi har snakket om dette, han beklaget seg flere ganger og innrømmet at det var tåpelig sagt. Jeg vet at hvis dette fortsetter så må jeg slå opp, men det er vanskelig for meg å gi slipp på han. Vi har det jo fint ellers sammen. Anonym: Ja, jeg er ganske sikker på at det er et psykisk problem, men han vet ikke hva problemet er. Han vil heller ikke gå og snakke med psykolog e.l om det. I tillegg så har dette problemet vårt holdt på i en GOD tid nå.. Så blir mer og mer bekymret for at han ikke kommer til å få lysten tilbake. :(

Pusleline: Har dere barn sammen? Noen ganger er det jo stress som forårsaker det. Jeg tviler heller ikke på at min mann elsker meg, han sier det ofte. Men for meg er det like viktig at han viser det ved f.eks å kose, klemme, kysse og ha sex. Enig i at jo lengre tid det går, dess vanskeligere blir det. Merker det godt. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn sammen, men han har et fra tidligere forhold. Det jeg er mest redd for er jo at han har lyst på noen andre enn meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn sammen, men han har et fra tidligere forhold. Det jeg er mest redd for er jo at han har lyst på noen andre enn meg...

Hmm, pleier du å snakke med han om dette, Pusleline?

Vi snakket om problemene våre i går, men ingen av oss vet hva vi kan gjøre for å fikse det. Har blitt slik at man ikke savner sex så mye, siden det er så lenge siden sist. :-(

NÅ har det gått snart to måneder siden sist vi "prøvde" å ha sex...........

Tør nesten ikke prøve meg på han heller, synes det er så uvant og ubehagelig og kle av seg foran han nå :tristbla:

Endret av Kakemomsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er et tema han ikke liker å snakke om, og det kan jeg jo skjønne. Men har tatt det opp med jevne mellomrom, og skal det igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta en time eller fem hos en sexolog? Enten alene, eller aller best: med partneren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta en time eller fem hos en sexolog? Enten alene, eller aller best: med partneren?

Jeg har også tenkt på noe slikt, men vi har jo tross alt bare vært sammen i 1,5 år.. Han mener det er litt rart når vi ikke har vært sammen så lenge. :-s

Pusleline: Jeg skal også ta det opp igjen med han, vurderer til og med å ty til litt alkohol for å prøve å få litt gang på sakene.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den gangen det var noe på gang sist var det alkohol ikke i bildet, men husk at det da bør være passe dose - kan fort bli mye alkohol og dermed lite action...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...