Gå til innhold

Gjett yrket til den over deg


Tormod83

Anbefalte innlegg

Pet er jo politiker bak skyggen og jobber derfra som sekretær/assistent for en person som gjør og sier det Pet vil! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pet er jo politiker bak skyggen og jobber derfra som sekretær/assistent for en person som gjør og sier det Pet vil! :jolie:

Åh, det er drømmejobben! :sjarmor: Hvilken politiker foreslår du at jeg skal egle meg innpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjetta sykepleier på deg, jeg, LovelyMonroe :P (jeg er langt fra noe helsefaglig ;) ) men siden du gjetta det på meg, går jeg for fotograf? :-D

Nei, men elsker å fotografere ;) ... Men, det er nok ikke riktig.. :lur: ... du jobber ikke i helsefaglig nei.. hmm.. :klo:

Tror cupcake90 jobber i klesbutikk?

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror LovelyMonroe er førskolelærer.

Neineinei, flere som har trodd det, ingen lærer her i gården.. :fnise: tror Nadezhda jobber i matbutikk, bak kjøttdisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nadezhda

Neineinei, flere som har trodd det, ingen lærer her i gården.. :fnise: tror Nadezhda jobber i matbutikk, bak kjøttdisken.

Wow, kjøttdisken? Dagligvare? Det er nok langt ifra korrekt.

Jeg tror LovelyMonroe er postbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Utfra det jeg vet om brukeren over meg så er hun mest aktiv i velvære/kosmetikk - har mange converse......jeg tror hun er ung.....så;

nyutdannet hjelpepleier! er det feil så tipper jeg klesbutikk, av den halvhippe typen. (men er vel bare lov med ett alternativ....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg postet her bare fordi jeg ville at noen skulle gjette på meg og så gjør nesten ingen det... :tristbla:

Jeg gjetta jo helt genialt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetta jo helt genialt :hjerte:

Jo, men det var bare noe jeg kunne tenkt meg og gjort med full pensjon - som attåtnæring. Kose med marsvina et par timers tid og så gå på bingo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Pet er journalist.

Ikke helt borte vekk - er redaktør i intermagasinet på jobben. Men yrket mitt er ikke journalist, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at jeg ikke klarer å oppfylle drømmene mine? :angry: Nei, er ikke veterinær, men kunne kost meg bak disken i dyrebutikken. :)

Hehe, nei, mer det at kravene for å komme inn på veterinær i Norge er helt idiotisk høye. Så jeg tenkte at du enten jobbet i dyrebutikk mens du samlet poeng, eller så sparte du opp til å reise til utlandet for å studere. :fnise:

Men kanskje du heller jobber i administrasjonen i en større bedrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymph jobber som musikklærer, og tar av og til på seg ekstravakter på en pub som servitør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men elsker å fotografere ;) ... Men, det er nok ikke riktig.. :lur: ... du jobber ikke i helsefaglig nei.. hmm.. :klo:

Tror cupcake90 jobber i klesbutikk?

Har jobbet i noe lignende tidligere, men ikke nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymph jobber som musikklærer, og tar av og til på seg ekstravakter på en pub som servitør

:ler:

Nei, hjelpes. Jeg ble ferdig med både piano og kor og den slags før jeg begynte på ungdomskolen, men jeg er fremdeles sur fordi jeg ikke fikk lov til å spille trommer!! Om jeg skulle ha drevet med musikk måtte det ha vært ved bruk av min vakre sangstemme. :digge::ler:

Tormod83 har tatt idrettsfag og jobber som PT eller innen byggfag.

*Edit: Dere er jo så raske!!!! :nei: Sweetpea25 er servitør og har hatt hotell- og næringsmiddelfag på VGS

Endret av Nymph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...