Gå til innhold

Skrytetråden


^me^

Anbefalte innlegg

Voffsen takker pent for komplimenter :) Og gud for noen herlige rotter du har, Tonje! Kjenner at jeg savner å ha rotter i hus.. makan til personligheter i komprimert format! Sukk! :) Nydelige hunder også, blir jo valpesjuk igjen.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fininger! :strix:

Utrolig fine bilder, kudos til fotografen! Har prøvd å ta bilder av gnagere selv, det er jo tilnærmet umulig! :fnise:

Takk!! :D

Jeg synes så klart de er de nydeligste små skapningene i hele verden. Og selv om bildene er flotte (venninna mi er en veldig dyktig dyrefotograf), så er de enda søtere i virkeligheten. For som du sier, å ta fine bilder av gnagere er helt håpløst. Spesielt rotter med røde øyne, for bruker man blitz ser de jo ut som små demoner, haha. Også kommer liksom ikke den herlige personligheten deres helt med på bilder :rodmer:

Voffsen takker pent for komplimenter :) Og gud for noen herlige rotter du har, Tonje! Kjenner at jeg savner å ha rotter i hus.. makan til personligheter i komprimert format! Sukk! :) Nydelige hunder også, blir jo valpesjuk igjen.. :rodmer:

Rottene takker og bukker! :fnise: De er noe for seg selv ja.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av min nydelige hund :-) Han er blanding mellom Bishon Frisè og Tibetansk Spaniel. Er snart tenåring, og heter Caro :)

[Edit: HER er flere bilder av han :) ]

post-36591-0-65609300-1306794663_thumb.j

Endret av Sweetpea25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...