AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 jeg har en sånn helt utrolig hodepine. legen mente det var spenningshodepine, eller stresshodepine, men den har forandret seg siden jeg var hos legen. nå kommer den så og si hver dag. det er utrolig hemmende i hverdagen og det gjør vondt. prøver å ta minst mulig smertestillende men er nesten nødt for å komme meg gjennom dagen. først trodde jeg det kunne ha noe med tennene å gjøre, for det var utrolig vondt i tennene og oppover, men var hos tannlegen og har ingenting unormalt, verken hull eller noe. begynner å bli redd, tenk om det er svults?? jeg er ung og jente. har ingen andre sykdommer og er sunn ellers.
Gjest Blubberella Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Hodepine med vondt i tennene kan være smerter fra bihulene. Verdt å sjekke ut. Du burde kanskje få en ny lege også som er villig til å undersøke deg grundigere før han avfeier deg med diagnosen "spenningshodepine".
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Jeg hadde også slik etter sommerferien i fjor, legen sa det sikkert var spenningshodepine og stress.. Jeg gikk i nesten 3 uker med hodepine hver dag, smertestillende hjalp ikke noe spesielt. Fikk en ny lege, da min egen lege var på kurs den dagen jeg fkk nok! Hun konstanterte med en gang at det var bihulene. Hun så også at jeg hadde litt væske i det ene øret, og fikk veldig vondt når hun trykket hendene inn ved nesen min. Så du burde nok gå tilbake og få legen til å kjenne litt på ansiktet og se i ørene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå