Gå til innhold

Sexopplevelser fra ferier

Fremhevede innlegg

Gjest sindre
Skrevet

Tipper alle merker hvordan det skjer noe med kroppen når man har ferie. Man slapper jo av, får masse overskudd og har selvfølgelig enda mer lyst på sex enn før :)

Singel eller sammen med noen, det tror jeg har veldig lite å si!

Nå som det nærmer seg sommerferie kan vi jo lade opp med å se oss litt tilbake!

Del dine beste eller morsomste sexminner fra feriene, enten det var han kjekke svensken som du hoppet til sengs med eller kjæresten som du nøt sammen med på stranda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hatt sex i bassenget på hotellet med samboeren min første gang vi var på ferie sammen. Har vel hatt sex i sjøen hver gang vi har reist på feie sammen å. Og i boblebad..

Sex i bassenget var SYKT deilig, det var og er vi begge to enige om.. Litt stot risk for å bli tatt, men vi holdt oss til det ikke var så mange rundt..

Bortsett fra det så har vi hatt sex mange andre steder: I bilen, solarium, ute midt på vinteren, i boden, og på en trampoline er de stedene jeg kommer på i farten:)

Endret av forum88
Skrevet

Har hatt sex i bassenget på hotellet med samboeren min første gang vi var på ferie sammen. Har vel hatt sex i sjøen hver gang vi har reist på feie sammen å. Og i boblebad..

Sex i bassenget var SYKT deilig, det var og er vi begge to enige om.. Litt stot risk for å bli tatt, men vi holdt oss til det ikke var så mange rundt..

Bortsett fra det så har vi hatt sex mange andre steder: I bilen, solarium, utenfor en hytte midt på vinteren, i boden ( i kjelleren på blokken), og på en trampoline er de stedene jeg kommer på i farten:)

Jævlig ekkelt med sæd i bassenget, hold dere til senga.

Gjest marianne
Skrevet

Ferieminnene strømmer på ja :)

Er samboer nå, men har hatt noen jenteturer tidligere til syden og historiene er mange og morsomme.

En gang havnet jeg og en venninne sammen med to kjekke gutter på stranden om natten. Vi endte faktisk opp med å ha sex rett ved siden av hverandre og ga fullstendig blaffen i alt som var av risiko for å bli merket. Sexen var helt sinnsykt deilig og kommer aldri til å glemme det.

En annen gang gikk jeg litt vel langt på en nattklubb...huff. Kan nesten ikke ta med detaljene der...

Skrevet

Hadde sex med min kjære på balkongen på 5-stjernershotellet vårt på Malta. Det var rimelig greit innsyn - men desto mer pirrende der han tok meg bakfra i fare for at finere naboer oppdaget oss i måneskinnet.

Og da jeg var singel i Mexico lekte jeg meg med en utrolig heit mexicaner i noen uker :D

Oo! Da jeg var 17 og på ferie med mine foreldre, hadde jeg og min daværende kjæreste oss som kaniner! Spesielt godt husker jeg episoden i (nok et måneskinn) på en solseng på stranden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...