Meruidi Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 (endret) hei:) jeg er en jente på 19 år som har en samboer på 21. vi har vært i sammen i snart 2 år, i begynnelsen var vi kaniner og kunne ha sex hvor som helst og når som helst, men nå er det anderledes. jeg har ikke sexlyst lenger, syntes det er godt å ha sex og han klarer å tilfredstille meg, men jeg klarer ikke å "begynne" syntes det er kjempe kjipt! har så lyst men tankene streifer ikke innom ordet sex lenger. vet det finnes slike mennesker som ikke liker å ha sex, men jeg liker det men jeg sliter bare med å, ikke bli kåt, men å si for eksempel "skal vi ha sex" fordi jeg ikke tenker på det. vi snakker veldig åpent om det, men det hjelper ikke det faktum at jeg faktisk ikke tenker på å ha sex. jeg har prøvd å slutte på p-pillene for å se om det hjelper, uten lykke. spørsmålet mitt er vel egentlig, hva hjelper? er det noen med det samme problemet som kan si hva de gjør? måtte bare få det ut:) Endret 28. mai 2011 av Meruidi
Quijote Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Det beste rådet jeg kan gi deg et at sex øker sexlysten! Dersom du ikke "orker" å sette i gang med ham, kan du jo forsøke å onanere? Jeg vet at i de periodene jeg har minst lyst på sex er det gjerne fordi jeg ikke tenker på det, og når jeg ikke tenker på det opprettholder jeg heller ikke lysten. Vær spontane! Forsøk å pirre hverandre, del fantasier, gjør nye ting. Og ikke minst: ha masse sex underveis. Og prøv å ikke sette begrensninger for lysten i ditt eget hode.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Har du ikke sexlyst, så har du ikke sexlyst. Ingen poeng i å presse deg selv. Det kommer når det kommer. I mens kan du luke ut ugress i hagen, eller pante flasker eller gjøre noe annet, men ikke gjør noe som å presse og tvinge frem sexlysten, det må komme naturlig. Ta den tiden det tar. Vær tålmodig. Anonym poster: c586e1fb4173610333b82525b02ed670
CutieMe Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 (endret) Jeg er litt uenig med posten over her. Nei, man skal ikke presse seg, men samtidig nytter det ikke å bare tro at det dukker opp når det dukker opp. Det er en passiv holdning til det. Jeg var på samlivskurs for endel uker siden og der var det ei sexolog som snakket om sexlivet og det med lite lyst. Hun sammenlignet det med matlyst. Hvis du har dårlig matlyst så blir ikke den bedre av å holde deg borte fra god mat. Skal du tenne matlysten vil heller et stort bord med masse deilig mat hjelpe. Samme med sex. Du får ikke lyst på sex hvis du ikke oppsøker situasjoner hvor du tidligere har hatt lyst på sex. Hennes sterke anbefaling var å stikke inn på soverommet og kose seg litt med hverandre der. Ikke sex, ikke noe press om sex, bare ren kosing med hverandre. Rett og slett opplev det deilige matfatet, i denne sammehengen soverommet. Da får du kanskje lyst. Sexologens hete tips iallfall Endret 4. november 2012 av CutieMe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå