Gå til innhold

Katt prøver å gjennopplive


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, den er så trist å se på. Jeg leste om hva som skjedde etterpå. Katten ble tatt med til dyrlegen og det gikk visst bra med den. Håper det stemmer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den er så trist å se på. Jeg leste om hva som skjedde etterpå. Katten ble tatt med til dyrlegen og det gikk visst bra med den. Håper det stemmer :)

Jeg gikk ut fra at katten virkelig døde. For hvis den kunne reddes, burde jo den som filmet heller tatt katten med til dyrlegen med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut fra at katten virkelig døde. For hvis den kunne reddes, burde jo den som filmet heller tatt katten med til dyrlegen med en gang.

Tror den som filmer vet at noen er på vei med bur og bil. Det finnes en lengre versjon av denne snutten også.

Men er enig med deg. Jeg hadde ikke stått der og filmet. Hadde selvfølgelig gått bort til den stakkars pusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj. Det var jo ganske fælt det der... Håper virkelig at det gikk bra! jeg tenker også på den katten som drev å passet på :tristbla: Hvordan går det med den stakkars???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villrips

Gråt jeg også! Her er hva som står under videoen:

"Finally a vet arrived and took the injured cat. Sadly, it was too late and he couldnt resuscitate the feline."

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråt jeg også! Her er hva som står under videoen:

"Finally a vet arrived and took the injured cat. Sadly, it was too late and he couldnt resuscitate the feline."

:tristbla:

Huff, så utrolig trist!

Det sto også at flere hadde prøvd og nærme seg kattene i ca 2 timer, men den hvite pusen ikke tillot noen og komme til..

Etter 2 timer så hadde den "gitt opp" og forlatt sin kjære :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...