AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Er 2 uker til jeg skal ha mensen, men oppdaga litt rødt friskt blod igår når jeg skulle tørke meg.. Har hatt litt sånn "murringer" i magen, og idag er blodet litt "mørkere", men ikke så mye.. hva kan dette være? mellomblødning? jeg er 20 år og har alltid hatt regelmessig mens i disse 3 årene jeg har gått på p-piller.. trenger litt råd.. hva kan dette være? har aldri hatt det før :/
Drømmer om 2 Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Er 2 uker til jeg skal ha mensen, men oppdaga litt rødt friskt blod igår når jeg skulle tørke meg.. Har hatt litt sånn "murringer" i magen, og idag er blodet litt "mørkere", men ikke så mye.. hva kan dette være? mellomblødning? jeg er 20 år og har alltid hatt regelmessig mens i disse 3 årene jeg har gått på p-piller.. trenger litt råd.. hva kan dette være? har aldri hatt det før :/ Høres ut som eggløsning Jeg kan noen ganger få litt blod på papiret ved tørk under e.l, men har du noe slim blandet med blodet da? Er sikker ufarlig, men følg med fremover du
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Høres ut som eggløsning Jeg kan noen ganger få litt blod på papiret ved tørk under e.l, men har du noe slim blandet med blodet da? Er sikker ufarlig, men følg med fremover du tusen takk for svar! men hvorfor har jeg aldri fått det før da? er livredd for å være gravid, selv om jeg har tatt p-pillen hver dag
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Har ikke noe slim nei er dette bra eller dårlig?
Gjest Emera Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Det er ikke uvanlig med mellomblødninger når man bruker p-piller. Og de kan dukke opp plutselig.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Får håpe at det bare er noe forbigående da:) men er det normalt med murring i magen?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 Har du tatt p-pille hver dag er det mye mer sannsynlig at dette er en mellomblødning enn at du skulle være gravid. Mellomblødninger er veldig vanlig Og det er også vanlig med litt murring/vondt i magen samtidig.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Satser på det da:) var bare så merkelig at det kom. har aldri hatt noe slik før, og har gått på p-pillen i 3 år nå :)blir jo såklart litt redd og smånervøs når man opplever noe man aldri har gjort før!
Gjest Chevy Skrevet 28. mai 2011 #9 Skrevet 28. mai 2011 min mage murrer hele tiden før mensen, og på p-pillen cerazette har jeg avogtil mellomblødninger som visstnok er helt normalt:)
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #10 Skrevet 28. mai 2011 min mage murrer hele tiden før mensen, og på p-pillen cerazette har jeg avogtil mellomblødninger som visstnok er helt normalt:) men jeg har lest litt på nettet om at murring i magen også kan være pga. gravididet ? :/ ææ, blir bare mer og mer gal jeg! og det første som kommer opp når jeg søker på "mellomblødninger" på google er: "graviditet." æææ!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #11 Skrevet 28. mai 2011 men jeg har lest litt på nettet om at murring i magen også kan være pga. gravididet ? :/ ææ, blir bare mer og mer gal jeg! og det første som kommer opp når jeg søker på "mellomblødninger" på google er: "graviditet." æææ! og, det er hele 2 uker til jeg skal ha mensen, så den er jo ikke like rundt hjørnet liksom.. :/
Gjest Chevy Skrevet 28. mai 2011 #12 Skrevet 28. mai 2011 men jeg har lest litt på nettet om at murring i magen også kan være pga. gravididet ? :/ ææ, blir bare mer og mer gal jeg! og det første som kommer opp når jeg søker på "mellomblødninger" på google er: "graviditet." æææ! da er isåfall jeg veldig veldig gravid, og har vært det i et par år neida, men ta en test da hvis du tror du kan være gravid:) vi kan ikke svare på det, ikke for og være krass eller noe, men hvis du tar en test så blir du nok beroliget:)
Moscato Skrevet 28. mai 2011 #13 Skrevet 28. mai 2011 De vanligste grunnene til at man får mellomblødninger når man går på p-piller: - Nettopp starta på p-piller, eller nettopp bytta merke. - Vært sent ute med en pille (selv om man ikke overstiger de tolv "sikkerhetstimene" kan noen timers slingring forårsake litt blødninger). - Glemt pille (altså oversteget de tolv timene). - Hoppet over forrige mens, evt flere menser på rad, eller forkortet pillefri uke. - Endret tidspunkt for pilletaking. - Graviditet. - Tilfeldig bivirkning. Den siste er uhyre usannsynlig så lenge pillene er tatt rett, men det er jo lett å sjekke ved å ta en test.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #14 Skrevet 28. mai 2011 da er isåfall jeg veldig veldig gravid, og har vært det i et par år neida, men ta en test da hvis du tror du kan være gravid:) vi kan ikke svare på det, ikke for og være krass eller noe, men hvis du tar en test så blir du nok beroliget:) håper da virkelig ikke at jeg er det.. hehe:) skal til spania om to uker, så hadde jo vært greit å være tankefri om dette problemet der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå