Gå til innhold

HJELP! :( er redd..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 2 uker til jeg skal ha mensen, men oppdaga litt rødt friskt blod igår når jeg skulle tørke meg.. Har hatt litt sånn "murringer" i magen, og idag er blodet litt "mørkere", men ikke så mye.. hva kan dette være? mellomblødning? jeg er 20 år og har alltid hatt regelmessig mens i disse 3 årene jeg har gått på p-piller.. trenger litt råd.. hva kan dette være? har aldri hatt det før :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 2 uker til jeg skal ha mensen, men oppdaga litt rødt friskt blod igår når jeg skulle tørke meg.. Har hatt litt sånn "murringer" i magen, og idag er blodet litt "mørkere", men ikke så mye.. hva kan dette være? mellomblødning? jeg er 20 år og har alltid hatt regelmessig mens i disse 3 årene jeg har gått på p-piller.. trenger litt råd.. hva kan dette være? har aldri hatt det før :/

Høres ut som eggløsning :)

Jeg kan noen ganger få litt blod på papiret ved tørk under e.l, men har du noe slim blandet med blodet da?

Er sikker ufarlig, men følg med fremover du :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eggløsning :)

Jeg kan noen ganger få litt blod på papiret ved tørk under e.l, men har du noe slim blandet med blodet da?

Er sikker ufarlig, men følg med fremover du :)

tusen takk for svar! men hvorfor har jeg aldri fått det før da? er livredd for å være gravid, selv om jeg har tatt p-pillen hver dag :(

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe slim nei :) er dette bra eller dårlig?

Gjest Emera
Skrevet

Det er ikke uvanlig med mellomblødninger når man bruker p-piller. Og de kan dukke opp plutselig.

AnonymBruker
Skrevet

Får håpe at det bare er noe forbigående da:) men er det normalt med murring i magen?

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt p-pille hver dag er det mye mer sannsynlig at dette er en mellomblødning enn at du skulle være gravid. Mellomblødninger er veldig vanlig :) Og det er også vanlig med litt murring/vondt i magen samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Satser på det da:) var bare så merkelig at det kom. har aldri hatt noe slik før, og har gått på p-pillen i 3 år nå :)blir jo såklart litt redd og smånervøs når man opplever noe man aldri har gjort før!

Gjest Chevy
Skrevet

min mage murrer hele tiden før mensen, og på p-pillen cerazette har jeg avogtil mellomblødninger som visstnok er helt normalt:)

AnonymBruker
Skrevet

min mage murrer hele tiden før mensen, og på p-pillen cerazette har jeg avogtil mellomblødninger som visstnok er helt normalt:)

men jeg har lest litt på nettet om at murring i magen også kan være pga. gravididet ? :/ ææ, blir bare mer og mer gal jeg! og det første som kommer opp når jeg søker på "mellomblødninger" på google er: "graviditet."

æææ!

AnonymBruker
Skrevet

men jeg har lest litt på nettet om at murring i magen også kan være pga. gravididet ? :/ ææ, blir bare mer og mer gal jeg! og det første som kommer opp når jeg søker på "mellomblødninger" på google er: "graviditet."

æææ!

og, det er hele 2 uker til jeg skal ha mensen, så den er jo ikke like rundt hjørnet liksom.. :/

Gjest Chevy
Skrevet

æææ!

da er isåfall jeg veldig veldig gravid, og har vært det i et par år :jepp:

neida, men ta en test da hvis du tror du kan være gravid:) vi kan ikke svare på det, ikke for og være krass eller noe, men hvis du tar en test så blir du nok beroliget:)

Skrevet

De vanligste grunnene til at man får mellomblødninger når man går på p-piller:

- Nettopp starta på p-piller, eller nettopp bytta merke.

- Vært sent ute med en pille (selv om man ikke overstiger de tolv "sikkerhetstimene" kan noen timers slingring forårsake litt blødninger).

- Glemt pille (altså oversteget de tolv timene).

- Hoppet over forrige mens, evt flere menser på rad, eller forkortet pillefri uke.

- Endret tidspunkt for pilletaking.

- Graviditet.

- Tilfeldig bivirkning.

Den siste er uhyre usannsynlig så lenge pillene er tatt rett, men det er jo lett å sjekke ved å ta en test.

AnonymBruker
Skrevet

da er isåfall jeg veldig veldig gravid, og har vært det i et par år :jepp:

neida, men ta en test da hvis du tror du kan være gravid:) vi kan ikke svare på det, ikke for og være krass eller noe, men hvis du tar en test så blir du nok beroliget:)

håper da virkelig ikke at jeg er det.. hehe:) skal til spania om to uker, så hadde jo vært greit å være tankefri om dette problemet der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...