Gå til innhold

Date en asiatisk gutt

Fremhevede innlegg

Gjest Kitten2
Skrevet

Hei. Jeg dater/møter en 50% asiatisk gutt. Eller faren er fra vietnam, mens moren er fra Sveits. Han har mange asiatiske trekk. Bla litt mørk og ikke så høy.

Jeg må innrømme at jeg er litt beskymret over utstyret hans. Har ikke sett det, dog følt det. Har ikke gått så langt enda.

Desverre er betyr det masse for meg at mannen er godt utstyrt...

Hva tror dere? Hva skal jeg gjøre?

Kommer til å vige meg i fra å ha sex om jeg oppdager at den er liten.. (Dette er pga jeg er vandt med å ha stor) :sjenert: Og jeg har hatt sex med en liten før... absolutt ikke verdt det, og jeg angrer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlat fyren! Han fortjener bedre enn deg!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg var sammen med en koreansk gutt (dog hel og ikke halvt) og han hadde ikke veeeeeeldig stort utstyr. Når jeg møtte min nåværende kjæreste føltes det som om jomfrudommen min ble tatt på nytt. Men om du virkelig mener at dette er avgjørende for om du vil møte han igjen så blir jeg litt betenkt. Sex er såklart viktig, men er det viktig? Det er jo så utrolig mange andre ting som spiller inn i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal slutte å date ham.

Han fortjener noen som ikke bryr seg så mye om størrelsen som du gjør.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Er det så viktig for deg så er det bedre du gjør det slutt nå enn når han står der i blanke messingen ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Forlat fyren! Han fortjener bedre enn deg!

Skriver under på denne.

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er asiater, 100%. Han er lavere en meg ja, og litt mørk i huden. Han har kullsvart hår og vakre øyne.

At han er litt mørk i huden synes jeg bare er pent, han er en pen mann. Og ikke nok med det, han er en snillere og samtidig mer artig og spennende mann en hva jeg har møtt noengang før. DET var det som gjorde at jeg fallt for ham.

Størrelsen hans? Han er på eller litt over gjennomsnittet tenker jeg, uten å ha målt. Han holder mer en nok mål for meg ihvertfall, til tross for at mine siste to ekser er svarte og en av dem såpass godt utstyrt som det sies at svarte menn er.

Nei, kjæresten min slår dem alle en lang gang, både i og uten for senga! Så størrelsen til min asiat er mer en stor nok, og god nok. Og om den var mindre, så fikk vi finne en måte å løse det på, for HAN er konge!

dessuten, du vet at din vagina er fleksibel ikke sant? Den tilpasser seg!

Gjest Consensio
Skrevet

Ja, syns du skal dumpe han nå istedenfor å vente til han dropper buksa og du får latterkrampe over størrelsen. Stakkars gutt, han fortjener så mye bedre enn deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Desverre er betyr det masse for meg at mannen er godt utstyrt...

Hva tror dere? Hva skal jeg gjøre?

Kommer til å vige meg i fra å ha sex om jeg oppdager at den er liten.. (Dette er pga jeg er vandt med å ha stor) :sjenert: Og jeg har hatt sex med en liten før... absolutt ikke verdt det, og jeg angrer.

Dette kan skje med alle menn du dater, enten de er fra Afrika eller Kina. Gjennomsnitt har fint lite å si for hvordan en enkeltperson er utstyrt. Så det er nok best for alle parter at du slutter å date.

AnonymBruker
Skrevet

Asiatiske menn ligger vel litt under gjennomsnittet, men også der er det store individuelle forskjeller. Noen av mine beste sexopplevelser har vært med asiatiske menn, så jeg håper ikke du lar tanken på at "han kan være liten" stoppe deg.

Når det er sagt synes jeg han fortjener en bedre jente enn en som ikke vil ha sex med ham i tilfelle den er litt mindre enn det hun er vant til. Og skulle han være gjennomsnittlig, så kan det jo hende at han kan bruke utstyret sitt bra !

• Liker 1
Skrevet

Jeg er forelsket i en asiatisk dame. Men jeg har hørt at de har små patter, og er derfor redd for å få latterkrampe når vi skal ha sex. Noen tips?

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo like gjerne treffe en nordmann med liten pikk. Om du allikeønsker å finne ut av størrelsen, kan du bare si at du har planer om å lage et penisplagg og gjerne vil vite hvilken størrelse han bruker :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle asiatere har liten pikk.

Ikke alle afrikanere har monsterpikk.

Ikke alle hvite har gjennomsnitt til stor pikk.

Det finnes asiatere med over gjennomsnittet til stor pikk.

Det finnes afrikanere med middels til liten pikk.

Det finnes hvite med små pikker også.

Men for all del. Dropp han nå, før du blir skuffet over utstyret hans!

• Liker 1
Skrevet (endret)

slettet.

Endret av Grønt blad
Skrevet

Han har liten pikk, du har dårlige prioriteringer. Voìla, dere passer kjempe godt sammen ;)

Skrevet

Dropp han. Han fortjener bedre.... og du... ja, du bør begynne å tenke deg litt om : -)

Skrevet

Ts her.

Ja, jeg er lei for å måtte si at jeg tenker slik :( Selfølelig hadde jeg vanligvis ikke brydd meg så veldig mye om størrelsen om jeg var ute etter et langvarig seriøst forhold. Men både jeg og han er klar over at dette kanskje bare kan bli kortvarig, siden vi skal snart flytte til hver vår by. Dog vil han hoppe i det og nyte tiden mens vi kan.

Det kan godt være at jeg ikke tilpasser meg så godt under gjennomsnittet, da jeg hadde det en gang og jeg kjente den knapt. (Samme fikk jeg høre av en venninne som hadde sex med en som var under gj.)

Kanskje jeg skal sette meg på fanget å gnikke litt? Nei huff.... :sjenert:

Skrevet (endret)

slettet

Endret av melly666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...