AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Finnes det mineralpudder med masse fuktighet for tørr hud? Mener jeg har lest det et sted.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Vet ikke om mineralpudder, men det finnes en kremaktig mineral foundation for de med sensitiv og tørr hud.. Jeg har tørr hud og bruker Hissyfit saving face, inneholder bla jojoba,vitamin e og oliven for å gi huden fuktighet.. Veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Vet ikke om mineralpudder, men det finnes en kremaktig mineral foundation for de med sensitiv og tørr hud.. Jeg har tørr hud og bruker Hissyfit saving face, inneholder bla jojoba,vitamin e og oliven for å gi huden fuktighet.. Veldig fornøyd! Takk for svar! Hvor får man kjøpt denne?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 http://www.britique.com/products/HISSYFIT-SAVING-FACE-FOUNDATION-.html
mari4ever Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Finnes billgere her: Hissyfit saving face foundation pluss gratis frakt;)
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Vet feelunique bruker litt lengre leveringstid.. sist jeg bestilte noe tok det meg nesten to uker før jeg fikk produktene
mari4ever Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Vet feelunique bruker litt lengre leveringstid.. sist jeg bestilte noe tok det meg nesten to uker før jeg fikk produktene d skjedde en gang for meg og men ikke noe mer nå jeg sendte en mail og sa ifra. de pleier alltid å sende ut varer slik jeg har fått varene etter 1 uke:) bestill igjen å se!=)
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Det er jo samme pris ca med linken øverst her? Og gratis frakt og leveringstid på 3-5 dager ikke gale sier jeg!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Vet ikke om mineralpudder, men det finnes en kremaktig mineral foundation for de med sensitiv og tørr hud.. Jeg har tørr hud og bruker Hissyfit saving face, inneholder bla jojoba,vitamin e og oliven for å gi huden fuktighet.. Veldig fornøyd! Hvor godt dekker denne?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Jeg bruker ikke så mye av denne for å få et dekkende resultat, merker det blir finere når jeg bruker en svamp når jeg legger den på.. Er ikke "kakete" og huden blir ikke tørr når man legger på.. Veldig fornøyd, har tidligere brukt Chanel, Mac, Face stockholm osv, prøvd hundre foundations og siden jeg har jobbet på parfymeri vet jeg hvor vanskelig det er å finne en som gir "alt"... Veldig fornøyd.. Men det er jo hva man personlig liker, noen liker å ha foundaion pudder men personlig synes jeg man får flottere resultat med flytende foundation. Sitter bedre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå