Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det mineralpudder med masse fuktighet for tørr hud?

Mener jeg har lest det et sted.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om mineralpudder, men det finnes en kremaktig mineral foundation for de med sensitiv og tørr hud.. Jeg har tørr hud og bruker Hissyfit saving face, inneholder bla jojoba,vitamin e og oliven for å gi huden fuktighet.. Veldig fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om mineralpudder, men det finnes en kremaktig mineral foundation for de med sensitiv og tørr hud.. Jeg har tørr hud og bruker Hissyfit saving face, inneholder bla jojoba,vitamin e og oliven for å gi huden fuktighet.. Veldig fornøyd!

Takk for svar! Hvor får man kjøpt denne?

AnonymBruker
Skrevet

Vet feelunique bruker litt lengre leveringstid.. sist jeg bestilte noe tok det meg nesten to uker før jeg fikk produktene :(

Skrevet

Vet feelunique bruker litt lengre leveringstid.. sist jeg bestilte noe tok det meg nesten to uker før jeg fikk produktene :(

d skjedde en gang for meg og men ikke noe mer nå:)

jeg sendte en mail og sa ifra. de pleier alltid å sende ut varer slik jeg har fått varene etter 1 uke:)

bestill igjen å se!=)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo samme pris ca med linken øverst her? Og gratis frakt og leveringstid på 3-5 dager ikke gale sier jeg!:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor godt dekker denne?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke så mye av denne for å få et dekkende resultat, merker det blir finere når jeg bruker en svamp når jeg legger den på.. Er ikke "kakete" og huden blir ikke tørr når man legger på.. Veldig fornøyd, har tidligere brukt Chanel, Mac, Face stockholm osv, prøvd hundre foundations og siden jeg har jobbet på parfymeri vet jeg hvor vanskelig det er å finne en som gir "alt"... Veldig fornøyd.. :) Men det er jo hva man personlig liker, noen liker å ha foundaion pudder men personlig synes jeg man får flottere resultat med flytende foundation. Sitter bedre på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...