AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Jeg bruker MD Formulations Reneveal Serum, og MDs fuktighetskrem over. Så langt, så vel. Men når jeg skal smøre på solfaktor over det igjen, så "smuldrer kremen opp", den blir bare til små klumper som "ruller" rundt på huden og trekker ikke inn. Ekstremt irriterende. Jeg vil jo gi huden fuktighet samtidig som at jeg gir den solfaktor. Og serum er viktig mot dannelsen av rynker. Hjelpe og trøste. Alt en kvinne må smøre på huden sin for å holde den "vakker". Jeg har prøvd med flere forskjellige solkremer, og dette skjer hver gang. Noen som vet om hva som er grunnen til at dette skjer? Hva kan jeg gjøre for at det IKKE skal skje? Er det typisk for den der MD-serien at den reagerer med solkrem? Noen tips?
Sushi Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Kanskje du kan gå over til fuktighetskremen fra MD som har solfaktor i seg? Ikke akkurat det du lurte på, men kanskje en løsning på problemet?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Declor sine er gode synes jeg.. Hva med en fuktighetskrem med solfakor i fjeset feks?
fruBeist Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Smører du deg inn med alt dette i løpet av 10 min om morgenen? Tror nok at hvert produkt trenger tid til å trekke skikkelig inn, før huden er klar for å ta til seg noe mer. Eventuelt kan du jo prøve å blande alt til en smørje før du smører deg inn. Kanskje det hjelper. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 TS her! Takk for svar! Jo, er absolutt ute etter en løsning på problemet som Sushi skriver. Det jeg er ute etter, er jo å gi huden rynkemotvirkende midler, fuktighet OG solfaktor. Skal prøve den fuktighetskremen fra MD! Takk for tipset! Ellers har jeg testet ut dette med å la det gå lang tid mellom hver påføring. Men selv om jeg tar på serum og fuktighetskrem, og lar det gå ET PAR TIMER før jeg tar på solfaktor, klaker det seg likevel.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Fuktighetskrem med solfaktor er det eneste som funker for meg hvertfall Jeg bruker også Md serum, og det blir for mye med solfaktoren over kremen igjen. Og sminken holder seg heller ikke om jeg har så mange lag med produkter på huden.
smiiiley Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Dette problemet har jeg når jeg bruker øyeserum, så Md formulations antioxidant eye cream OG tar på våt concealer etterpå. Hjalp meg å bytte øyenkrem faktisk. Selv om jeg elsker MD sin øyenkrem, så passer jeg på å ikke bruke den når jeg skal bruke concealer etterpå. Kankje hudkremen din ikke trekker godt nok inn i huden, og det er produktrester som "klumper" seg? Isåfall ville jeg brukt ansiktskrem med solfaktor. Men husk at ikke alle ansiktskremer med solfaktor beskytter mot både UVA og UVB strålene...altså, ikke beregnet om du skal ligge ute i solen. Carita sin solkrem for ansiktet er veldig god. Gir godt med fukt, er forebyggende for aldring, og finnes i faktor 8,15, 30 og 50. Selv har jeg 30, å bruker aldri mindre enn 30 når jeg er ute i solen. Med denne så trenger jeg bare serum, så solkremen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå