AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Kan det hende at folk som blir borte og aldri funnet blir bortført av romvesener? 1
Gjest Consensio Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Hvordan finner romvesnene dem da? Sorry, måtte bare utifra setningsoppbygningen din 12
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 svigermoren til ei nær venninne av meg forsvant da familien var på skogstur i en dyp dal her vi bor. Det var letemannskaper ute i ukesvis, månedsvis, men ingen tegn til henne i det hele tatt. Et enormt området ble gjennomsøkt av hunder, helikoptre, og utallige av oss frivillige som finkjemma hver tomme av dalen i over et helt år. Det var null spor, absolutt, dama ble aldri funnet.... så kanskje det, ja?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Tror heller de blir utsatt for kidnapping og menneskehandel du. 2
Gjest döderlein Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Kanskje en eller annen syk j* kutter dem opp og serverer kjøttet på resturanten sin.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Nei, jeg tror heller at det ikke blir lett godt nok, eller at de blir kidnappet og sånt.
Gjest petre Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 De lever vel herrens glade dager et eller annet sted.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Kanskje en eller annen syk j* kutter dem opp og serverer kjøttet på resturanten sin. Slike ting har jeg faktisk lest om har skjedd.
Gjest döderlein Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Slike ting har jeg faktisk lest om har skjedd. Ja, var derfor jeg kom på det. Så en sak om det på TV, det var i USA.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 I enkelttilfeller kan det hende at de har falt ned i noe og dødd, men for det meste bare antar jeg at de har ønsket å forsvinne og forhåpentligvis lever fornøyde et annet sted. 2
Alvina Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Kan det hende at folk som blir borte og aldri funnet blir bortført av romvesener? De blir som regel tatt av torpedoes, sporløst borte. Usmakelig morsom du er nå. De kan også bli presset av veien og møter veggen liksom, eller få et skudd med heroin de aldri ville ha.
loffen Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 De blir som regel tatt av torpedoes, sporløst borte. Usmakelig morsom du er nå. De kan også bli presset av veien og møter veggen liksom, eller få et skudd med heroin de aldri ville ha. Hæ? 6
Alvina Skrevet 28. mai 2011 #13 Skrevet 28. mai 2011 Hæ? Jeg forstår at du sier hæ, men det er realiteten. Heldigvis ikke så ofte og heldigvis at vi ikke trenger høre om det. Overdosedødsfall foreksempel er saker som blir henlagt av politiet, også etter at liket er obdusert og konklusjonen er at det er mord. Ja, en veldig spennende verden vi lever i, dessverre har jeg ikke lyst til å prate mer om det nå, det er bare så trist. Du vil sikkert spørre om rettsikkerheten, hvor den er i disse sakene. Vel, en narkoman som selger noen doser heroin daglig for å selv kunne ha seg et skudd er ikke mye verd - og er det mistanke om at han eller hun tyster eller er løs i munnen, blir de henrettet - og obduksjonen beviser det.
Gjest Applecore Skrevet 28. mai 2011 #14 Skrevet 28. mai 2011 I enkelttilfeller kan det hende at de har falt ned i noe og dødd, men for det meste bare antar jeg at de har ønsket å forsvinne og forhåpentligvis lever fornøyde et annet sted. Jeg tror dessverre det er ganske omvendt - at det er i ganske sjeldne tilfeller at folk iscenesetter sin egen forsvinning for å leve et annet liv; for det meste dreier det seg nok om nettop det at de har falt ned i noe og dødd, eller noe annet ufrivillig. Alvina, du har rett i det du sier, men her er vel snarere problemet at nesten ingen leter etter disse menneskene
Gjest Silvermist Skrevet 28. mai 2011 #15 Skrevet 28. mai 2011 Det er nok mer sannsynlig at de har forsvunnet ved bortføring og/eller drap av vanlige mennesker, forsvunnet frivillig, kommet ut for en ulykke og ikke blitt funnet osv. enn at ET har kommet og tatt med seg en venn til far, far away. Kjedelig, men mer sannsynlig 2
Chiyo Skrevet 28. mai 2011 #17 Skrevet 28. mai 2011 Kan det hende at folk som blir borte og aldri funnet blir bortført av romvesener? Satt akkurat å tenkte.. "hmmm hvis jeg klikker på denne tråden står et sikkert at de er blitt bortført av romvesner". Jeg er så synsk! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #18 Skrevet 28. mai 2011 Noen av de som forsvinner har tatt sitt eget liv og har valgt å gjemme seg bort når de gjør det. Det er veldig trist og også brutalt i forhold til de pårørende som aldri får noe svar på hva som skjedde med personen.
Gjest Pzzt Skrevet 28. mai 2011 #19 Skrevet 28. mai 2011 Kusina til gubben ble borte for mange år siden, og kom aldri tilbake igjen. Ingen aner hvor hun er, hva som er skjedd eller noen ting. Familien har omsider akseptert at hun mest sansynlig ble bortført og nå er død, selv om det er null bevis på det. Aldri funnet noe lik eller noe. Syntes det er fælt, at en mor aldri får vite hva som egentlig skjedde med datteren sin, eller om hun lever.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #20 Skrevet 28. mai 2011 Nei, det har jeg svært liten tro på. Da har jeg mer tro på at de enten aktiv går inn for å holde seg i skjul, for eksempel reiser ut av landet. Alternativt at de tas livet av eller kidnappes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå