Gjest TS Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Fikk påvist mycoplasma for et par måneder siden, da hadde jeg hatt det rundt 3 mnd. Tok behandling, men retesten viste at den fortsatt var positiv. Det vil si at jeg nå har hatt det i ca 5 mnd. Har jo tatt ny behandling nå. Men går å bekymrer meg veldig for om dette har gitt alvorlige konsekvenser. Jeg hadde for eksempel en blødning som varte ca 2 uker midt i syklusen. Er så redd for at det er et alvorlig tegn. Skal jo til gyn om 5 uker igjen for å teste igjen og kommer til å ta det opp med henne. Kan de sjekke der og da om jeg har fått egglederbetennelse? Noen som har mycoplasma så lenge og blitt bra? eller infertil? Hilsen redd
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Hei! Jeg fikk det påvist i dag, og er nok like bekymret som deg. Hadde aldri hørt om sykdommen en gang, og aldri blitt testet for den før nå. Aner jo ikke hvor lenge jeg har hatt den siden jeg aldri har blitt testet før, og man kan ha det uten å ha symptomer. Har du funnet ut noe mer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå