Gjest *smak* Skrevet 16. juni 2011 #41 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Akkurat nå er jeg glad for vannfontena vi har på terrassen... den lager en så god lyd av sildrende vann, nesten som en bekk... Og så er jeg kjempefornøyd med den nye boleroen som jeg hat tatt på meg nå, den er akkurat passe varm og veeeldig fiiin.. Og så er det en god følelse og se at vanninga av plantene på terrassen ute har gitt resultater.. skal ikke mer til.. Og så er jeg glad for at jeg har skiftet vann i vannskåla til kattene fordi de blir så glade og drikker iherdig... Og så er jeg glad for at jeg alltid får den gode følelsen når sambo kommer hjem fra jobb Endret 16. juni 2011 av *smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. juni 2011 #42 Del Skrevet 16. juni 2011 For en nydelig tråd Jeg blir glad av...: -Å se på kattene mine når de ligger og sover og det er så tydelig at de bare koser seg og er helt trygge. -Mannen min, egentlig uansett hva han gjør, men spesielt når han legger armene rundt meg og gir meg en skikkelig stor klem. -Å våkne tidligere enn jeg må, og være uthvilt. -Lukten av kaffe og ferskt bakverk. -Lukten ute på morgenen etter at det har regnet masse over natten. -Å sitte ute på verandaen og lese. -Følelsen i kroppen etter en treningsøkt. -Å handle nye klær. -Små barn som er glade for å se meg. -Å spise melkesjokolade. -Kjøpe nye ting til leiligheten. -Prøve en ny oppskrift, og så er den vellykket. -Å oppleve at arbeid gir resultater. Jeg tror jeg kan fortsette på denne listen i lange tider, men dette er de første tingene jeg kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle82 Skrevet 16. juni 2011 #43 Del Skrevet 16. juni 2011 En forfriskende dusj En natt på byen med gode venner Følelsen jeg får etter en treningsøkt. Å se at kroppen blir sterkere og mer uteholdende. Og slankere da. Følelsen av å dra til et annet land og bare vandre på et helt nytt sted. Pelsdotten som løper logrende mot meg. Lukten av regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. juni 2011 #44 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) når jeg ser sambo har gått til sengs tidligere enn meg å tatt på tannkrem på børsten min. Når han lager kaffe i termos jeg kan nyte på vei til jobb. Når jeg får brev i posten av venner, jeg lager kort selv og det gjør meg glad, -så svarer de medd kort. Det er umdervurdert. Jeg har en bok, som jeg tar med over alt hvor jeg skal treffe venner og familie. Jeg ber de skrive hva de vil i den. Få med dato og hva vi gjør på daværende tidspunkt. Jeg har hatt ei slik bok i 3 år. Poenget er å ta den frem en dag jeg sliter litt, og alt er bare dritt. Lese alt mine nærmeste har på hjerte. La de gi meg en opplevelse av å bety noe for noen. Jeg knakk halebenet for 3 uker siden, og dag 2 tok jeg frem boka, å leste den for 1. gang. Jeg hadde en svart dag, som jeg kaller det, smerter!!! Alle disse små øyeblikkene nedskrevet av disse menneskene... Jeg hadde virkelig behov for å ikke tenke på meg selv litt, å la andre ta kontrollen. Det stod mye fint. Ikke alt handler om meg her i livet, å ta noen skritt tilbake 3 år frem til i dag var forfriskende, rørende og lykkelig for å si det mildt. Anbefaler alle å lage ei slik lita bok, og ikke les den før du trenger det. Endret 17. juni 2011 av Wonders 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann_hoppsann Skrevet 17. juni 2011 #45 Del Skrevet 17. juni 2011 gode venner kjæresten min hunden min regn solskinn stranda nye klær ny melding på facebook/mobil mamma som overrasker meg med å gi meg sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Den boka var smart, wonders! Lurer på om jeg skal lage en sånn en gitt! :D Husker alle hadde "minnebok" når vi var små, hvorfor ikke ha det i voksen alder? Det hjelper jo og er mye mere personlig enn facebookmeldinger..hehe Endret 17. juni 2011 av FrøkenJosefine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. juni 2011 #47 Del Skrevet 18. juni 2011 korrekt, FrøkenJosefine. Det er en dyrbar bok jeg skal ha hele livet mitt. Lurer på hvor slitt den blir...Kanskje neste bok skal være av skinn... Min ser slik ut; http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.ryman.co.uk/Catalogue/Ryman/large/global/images/main/03/0330308109.jpg&imgrefurl=http://www.ryman.co.uk/0330308109/Paperblanks-Notebook-French-Ornate-Fuchsia-Slim-176-Pages-88-Sheets/Product&usg=__MjfOzJXLBTmeF8TPEGc-5tyFZJ8=&h=1540&w=1890&sz=518&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=5FWtOq3lpdBAWM:&tbnh=127&tbnw=156&ei=sx39TdOdMM_Hswawg4jwDQ&prev=/search%3Fq%3Dpaperblanks%2Bfrench%2Bornate%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DX%26biw%3D1280%26bih%3D929%26tbs%3Disz:l%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=221&vpy=109&dur=58&hovh=203&hovw=249&tx=93&ty=144&page=1&ndsp=42&ved=1t:429,r:1,s:0&biw=1280&bih=929 Ellers er det flere av dem... http://www.google.no/search?um=1&hl=no&biw=1280&bih=929&tbm=isch&oq=paperblanks+&aq=f&aqi=g-L2&q=paperblanks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 9. april 2016 #48 Del Skrevet 9. april 2016 Det som gjør meg glad er å være sammen med dyr, være sosial, møte nye (snille) mennesker, å gi til veldedighet og lese bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå