FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Rett og slett, hva gjør deg glad? Jeg trenger litt oppmuntring, så hvilken enkle ting i hverdagen gjør deg glad? Små øyeblikk av lykke som gjør at livet blir vakkert..? Mine er: Såpebobler Sukkerspinn Et smil fra en fremmed Når mamma og pappa er glade Når katten min prater En sms fra en venn ut av det blå Et gammelt minne jeg har glemt Høstblader Blomster som gror på utrolige steder Et gammelt ektepar som leier Når kjærsten min ser på meg med det blikket som viser at han er forelsket i meg At det er dårlig vær når jeg aller helst vil være inne En tom buss Og mange, mange fler! La det positive leve, la det positive gro! :D Endret 27. mai 2011 av FrøkenJosefine 1
K.B.E Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Katten min kommer opp i sengen min Når jeg treffer noen jeg liker godt Karakrerer jeg blir fornøyd med Gå på teater Fri fra skolen Få gaver
Tonka Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Musikk Regn Sol Blåklokker Å lande etter en flytur Oslo Å sitte i parken Nederlandsk En skikkelig bra konsert Risotto Komplimenter Søsknene mine Minner om farfar Å være i nærheten av mye vann - med mindre vannet dekker baderomsgulvet mitt, for eksempel Når det fortsatt er mørkt når man står opp om morgenen Å legge meg når det har blitt lyst ute Å finne markjordbær (og spise dem, så klart) ...og mye, mye mer... Dette kan bli en fin tråd.
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2011 ååå så mye koselig! Kom på en ting til, finnes det noe bedre enn babyer og barn som ler med hele seg?
Personlig12 Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Å våkne tidlig i helgen, uthvilt og har hele dagen for meg Glede seg til å dra på ferie Lønn Et kyss på panna Å våkne opp sammen med min kjære Å se min sønn vokse opp å bli ungdom Konsert Gå dagevis i fjellet En hard treningsøkt Et iskaldt glass vann Oppdage en ny god vin Fotballkamp Å ha vært hos frisøren Tannpuss Legge seg nydusjet i rent sengeklær Fly Følelsen du får når du har pyntet seg og syns du ser bra ut Badekar Låse seg inn på hotellrommet du skal ligge på ETC ETC
Xaphan Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Så utrolig mye. Men det første som popper inn i hodet mitt: - Kattunger - Grønt gress - Tørr, varm asfalt etter en lang vinter - Tordenvær
Tonka Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Å våkne tidlig i helgen, uthvilt og har hele dagen for meg Glede seg til å dra på ferie Lønn Et kyss på panna Å våkne opp sammen med min kjære Å se min sønn vokse opp å bli ungdom Konsert Gå dagevis i fjellet En hard treningsøkt Et iskaldt glass vann Oppdage en ny god vin Fotballkamp Å ha vært hos frisøren Tannpuss Legge seg nydusjet i rent sengeklær Fly Følelsen du får når du har pyntet seg og syns du ser bra ut Badekar Låse seg inn på hotellrommet du skal ligge på ETC ETC Ja - den følelsen er utrolig deilig. Rommet trenger ikke være spesielt fint engang...
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2011 ååå ja! Ren, hard og deilig asfalt etter vinteren! De har varmekabler på kjøpesenteret bortpå her så noen ganger trasker jeg bort dit for å gå på asfalten, frem og tilbake noen ganger..
Xaphan Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Vanligvis er jeg ikke superfan av asfalt, men akkurat i skillet mellom vinter og vår er den fantastisk! 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Hygge-tråd!! - Når jeg står med ryggen til og kjæresten kommer ut av intet og legger armene rundt meg - Når jeg kommer hjem etter en lang, slitsom dag og det første som møter meg i døra er en overlykkelig, hårete liten krabat som logrer flittig med halen - Når noen jeg ikke kjenner som møter meg på gaten smiler til meg. - Når jeg åpner om morgenen og jeg ser solskinn igjennom gardinenene. - Når jeg handler mat og det har kommet noe nytt i godterihylla eller kjøtthylla på butikken. - Når medstudenter har bakt deilige bakverk til meg og tar med på uni. - Når jeg ser andre ler. Det gjør meg rett og slett lykkelig å se andre le. Og selvfølgelig når jeg selv ler! - Når jeg har nådd toppen av en fjelltopp og kjenner vinden i fjeset. 1
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2011 Kom på flere jeg: -Det øyeblikket det går opp for deg at det er kort tid til en ferie du har gledet deg til lenge. -penger jeg ikke visste jeg hadde i en jakkelomme eller veske -Tilbud i en butikk og det er en igjen i min størrelse -Når jeg tar to sekunder på fest med jentegjengen og bare observerer de nydelige jentene mine -Bilturer
Gjest Lacus Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Må bare ha denne på mine innlegg. Skal skrive mere senere. Koselig tråd
Gjest Nanette Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 For en herlig tråd! Regnbuer Luftballonger Gassballonger Når sola skinner Når ungen min smiler og ler Bilturer Smågodtpose Flyturer Badekar Frisørtime Når favorittsangen spilles på radio Postkort SMS fra gode venner Å være ute i naturen Kakao på en vinterkveld Blomster Stranda Tivoli Å våkne og oppdage at jeg fortsatt har en time igjen å sove før jeg må stå opp Når huset er shina og jeg endelig kan sette med ned med god samvittighet klemmer 1
Olive Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 -Lukten av bøker gjør meg yr av lykke -Farger. -God mat. -Når jeg og mannen min er ute og noe skjer som vi begge reagerer positivt på og vi kan bare se på hverandre og vite at vi er enige. -Snø! 2
sequin Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 katten min regnvær kjæresten min rent hus (høhøøø) gode lukter 1
forum88 Skrevet 27. mai 2011 #17 Skrevet 27. mai 2011 -Et gammelt ektepar som leier/viser kjærtegn -Når samboeren min ser på meg med det blikket som viser at han er forelsket i meg -Kattene mine, alt det søte og morsome de kan finne på -Å komme hjem til en overraskende koselig middag laget klar av min kjære -Å våkne opp sammen med min kjære -Å våkne opp med en av pusene inntil meg -Når samboer smiler et litt bekjedent/flaut/glad smil -Å være med familien og folk jeg er glad i og som er glad i meg -Katter som har det bra gjør meg generelt glad -Å bli satt pris på -Å skryte av min kjære å se at han blir glad av skryten/stolt
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #18 Skrevet 27. mai 2011 - katter - familien min og samboeren min - stillhet, frihet, avslapping, særlig på hytta - andre folk som er glad 1
Fanta Exotic Skrevet 28. mai 2011 #19 Skrevet 28. mai 2011 - Helger og ferier - En skikkelig bra gruppetime på treningssenteret - Danse til herlig musikk - Dra ut på shopping, og føle at alt du prøver sitter som et skudd - Dusje lenge - Møte gamle vennner igjen - Katten min - Julaften hos mamma - Få komplimenter - Se at jeg har gått ned i vekt, uten at jeg har gått inn for det - Reise - Å ligge hjemme når man er syk, og se at alle favorittprogrammene dine kommer på rad og rekke - Sole meg på stranden - Spise is - Dra på hyttetur med gode venner, langt vekk fra biltrafikk, strøm og byen - Lønn
FrøkenJosefine Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #20 Skrevet 28. mai 2011 Nå skal jeg gjøre en ting som gjør meg skikkelig glad! En dag med mammaen min på loppemarkeder, og så familiehygge med kusina mi etterpå! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå