AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Kom over denne bloggen i dag, og må ærlig innrømme at jeg synes den er litt merkelig. Privatetterforsker.blogspot.com For det første virker det jo veldig useriøst, men enkelte av tingene disse folka "tilbyr" må jo være ulovlige? - Overvåking av andres privatliv/datamaskiner og lignende. - Personlig beskyttelse?! Høres jo rimelig suspekt ut, selv om det selvsagt ikke trenger å være det. Lurer egentlig bare på hva andre tenker om dette?
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 En "privatetterforsker" med hotmail konto 9
sequin Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 wannabe Varg Veum-nørd. Syns det høres utrolig skummelt ut jeg, sånn egentlig, men det er jo fult mulig for gærninger å gjøre slikt.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 TS her: Først lo jeg, og jeg kan umulig tenke meg at noen kommer til å bruke denne etterforskeren, slik at han neppe vil få noen oppdrag slik at han bryter loven. Men jeg vet hvem som står bak denne bloggen, og vedkommende er ikke akkurat det jeg vil beskrive som "stabil" og derfor lurer jeg på om det er noe poeng i å informere politiet om denne siden? Kan legge til at vedkommende har sonet tidligere, men jeg vet ikke omstendighetene rundt denne dommen eller hva den gjaldt.
Gjest Naenia Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Og så så god norsk det var på den siden! Han må jo bare være seriøs! 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Den siden så noe uprofesjonell og suspekt ut. Skal man først ha en privatetterforsker bør man jo bruke folk som Ola Thune som er utdannet politi og jobbet i kripos før han startet eget etterforskningsfirma. Det er en slags kvalitetssikring når privatetterforsker ikke er en beskyttet tittel. 2
Tonka Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Det er i det minste godt å vite hvem man ikke skal ringe - eventuelt hotmaile - hvis man noen gang skulle få bruk for en privatetterforsker... 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Ja, som jeg skrev blir han nok neppe rent ned av kunder. 2
camze Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Haha nå tenkte jo jeg å leie inn han der for å hente penga eksen skylder meg hahaha
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Haha nå tenkte jo jeg å leie inn han der for å hente penga eksen skylder meg hahaha Haha, jeg er litt usikker på om han fungerer som torpedo altså 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 -Vi hjelper med og finne ut om partneren er utro. "kan også overvåke PC, gjenopprette slettet data også videre" Og dette klarer man fint selv ved å laste ned et par programmer. Det er kun ulovlig om man installerer det på andre sine datamaskiner uten at de er klar over det. Så lenge man har keylogger på sin egen maskin så kan det ikke kalles ulovlig? Altså, om man har en keylogger installert på sin egen maskin,og en annen person bruker din PC, noe man kan se utifra loggen som programmet lager, det regnes som lovlig - eller?
Rainbow Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Virker veldig useriøst, særlig med alle skrivefeilene. "Er og kontaktes på E-post" "privat personer" "vi hjelper med OG finne ut.." "ikke vær redd for OG ta kontakt". Høres ut som en ungdomsskoleelev med tilgang på bra datautstyr og dårlige norskkunnskaper! 3
Koe Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 wannabe Varg Veum-nørd. Nei, nei. Varg Veum (eller rettere sagt Gunnar Staalesen) gjør et stort poeng av at Veum ikke tar utroskapssaker. I motsetning til "etterforskeren" :gjeiper: med bloggen, som tydeligvis gjerne vil "hjelpe med og finne ut om partneren er utro." Høres ut som en oppfinnsom tenåring eller en evneveik fantast å dømme etter språkbruken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå