Miracl3 Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Med eller uten ringer ? Eller kjanske du bare skal ha vanlig underskjørt eller ikke noe underskjørt ?
Ingeborg Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 Trenger ikke underskjørt til kjolen min, jeg.
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #3 Skrevet 11. november 2003 Jeg har kjøpt et underskjørt med to spiler i, som jeg kan regulere eller ta ut hvis jeg har lyst. I motsetning til "vanlige" spileskjørt har mitt et ekstra lag med tyll utenpå ringene, slik at de ikke syns uansett hvordan jeg beveger meg.
jea Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 Har underskjørt med 2 ringer jeg og ,likhet med tex sitt
Eiline Skrevet 11. november 2003 #5 Skrevet 11. november 2003 Har kjøpt underskjørt uten ringer. Ser het forjævelig ut, men det skal jo være under kjolen da :D Og da fikk kjolen et pent "løft"
Arwen Skrevet 11. november 2003 #6 Skrevet 11. november 2003 Vet ikke om jeg trenger underskjørt, men hvis jeg skal ha skal jeg ha et uten spiler. Jeg får låne et.
Snorkie Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 Jeg vet heller ikke om jeg trenger underskjørt. Er det noen som vet om man kan "låne" meg set et underskjørt hjem for å prøve mot depositum? (ser for meg at det er litt tungvint å dra med seg kjolen ut for å prøve....)
la sposa Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 jeg har et ganske stort skjørt så trenger et underskjørt med to spiler. Blir finest til min kjole.
*marte* Skrevet 11. november 2003 #9 Skrevet 11. november 2003 Jeg fikk med et underskjørt til kjolen min. Det var uten ringer, og en del tyll, men det fulgte med ringer. Har ikke testet ut om jeg skal bruke de eller ikke, og er ikke sikker på om de ligger inni eller utenpå tyllen. Skal skjekke neste gang jeg er hos mamma :-?
Gjest Tex Skrevet 11. november 2003 #10 Skrevet 11. november 2003 Jeg vet heller ikke om jeg trenger underskjørt. Er det noen som vet om man kan "låne" meg set et underskjørt hjem for å prøve mot depositum? (ser for meg at det er litt tungvint å dra med seg kjolen ut for å prøve....) Jeg hadde med meg kjolen min da jeg skulle kjøpe underskjørt. Var ikke noe problem.....
Grooo Skrevet 11. november 2003 #11 Skrevet 11. november 2003 Jeg hadde ikke underskjørt, syntes kjolen ble finest uten. Utleiedamen var ikke helt enig i starten, men gav seg greit da både jeg, mamma og forloveren min var helt enige...
Arwen Skrevet 11. november 2003 #12 Skrevet 11. november 2003 Jeg hadde ikke underskjørt, syntes kjolen ble finest uten. Utleiedamen var ikke helt enig i starten, men gav seg greit da både jeg, mamma og forloveren min var helt enige... Ville vel selge/leie deg et tenker jeg
Pip Skrevet 11. november 2003 #13 Skrevet 11. november 2003 I min kjole er/var det sydd inn eit underskjørt. Det er heilt tynt og smalt, i eit 'silkeaktig' stoff. (Er der kun for at kjolen ikkje skal gli mellom beina når ein går...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå