Gå til innhold

fortsette å ha sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er kortversjonen: jeg er forelska i en gutt, han er ikke forelska i meg.

Men mens vi holdt på hadde vi fantastisk sex, han sier han fortsatt er tiltrukket av meg og glad i meg.

Jeg har litt lyst å fortsette å ha sex med han, selvom det ikke blir noe mer enn akkurat det. Er det å grave sin egen grav?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du blir ferdig med ham sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du blir ferdig med ham sånn.

Ja det er litt det jeg tenker og. Å slutte å ligge med han sånn "cold turkey" er veldig vanskelig. Aarrg hvorfor måtte han være så flink!

Skrevet

Personlig så hater jeg å ligge med jenter jeg er forelsket i. Da får de en sånn forhekset makt over meg, - og som alle vet så elsker mennesker med makt og misbruke makten sin.

Nei, så egentlig liker jeg ikke og gjøre meg sårbar nei. Å ha sex uten å være forelsket er en litt småsleip måte og beholde verdigheten, selvkontrollen og viljen over sitt eget liv...

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan jo fortsette å være knullevenner selv om det er klart at det ikke blir noe fast forhold.

Skrevet

Ha nå bare sex, til slutt går du kanskje lei. Om sexen er så bra, så nyt det mens du har det sier jeg :sengekos:

Gjest Oblivion
Skrevet

Jeg kan ha sex uten å være forelska, og har hatt flere pulevenner -og har skjønt en ting.

Om begge kun vil ha sex, ikke no' forhold (aka pulevenner eller elskere) = supert!

Om begge er forelska og kanskje vil ha/har et forhold = supert!

Om det er en skeivfordeling der den ene ikke vil noe, og den andre er forelska = døden! Det fører bare til trøbbel, eller at noen blir såra/føler seg tråkka på.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Er du forelska i ham, bør du virkelig ikke fortsette å ha sex med ham! Har den ene følelser og den andre ikke, så går det bare galt. Det er utallige tråder fra ulykkelige jenter om dette her på KG.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Hvis du mener at du ikke sårer deg selv. :)

AnonymBruker
Skrevet

takk for alle råd!

Skal møte han i kveld, men nå har jeg mensen så da blir det ikke noe :P Det skal bli interessant å se hvor mye jeg har lyst på han, kanskje det har roet seg litt etter at jeg fikk meg noe i helgen! Håper det.

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...