Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg har en fascinasjon for artige bivirkninger! hver gang jeg kjøper piller (...ehm, det hørtes ikke helt bra ut ) , så river jeg opp pakken og leter meg frem for å se om det er noen artige bivirkninger. Bruker du noen medikamenter som har noen artige noen? Jeg har migrene relativt ofte, og bruker Maxalt, og noen av bivirkningene der er; -Kronisk hodepine (..ironisk nok!), -følelse av at en selv eller omgivelsene er i bevegelse, -besvimelsesanfall, -utslett og alvorlig hudtap, -ansiktssmerter, -hjerteinfarkt og slag (...eeehm?..dæven! ) -uvanlig høy kroppstemperatur, -hallusinasjoner, -mangel på koordinasjon, ( hahahaaa, ser for meg ukontrolerbare armer og bein! ) -kvalme, oppkast eller diaré -..Og sist, men så absolutt ikke minst; KOMA! Endret 27. mai 2011 av NozMonster 8
nattsvermer Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Mamma tok en pille som kunne gi plutselig død. :gjeiper: Endret 27. mai 2011 av nattsvermer 9
chikako Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Synes det er morsomt med piller som gir bivirkninger som ligner på symptomene de skal dempe. Allergimedisinen min kan for eksempel i skjeldne tilfeller kan gi allergiske hudreaksjoner 7
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 det med plutselig død stod før på mine migrenepiller også, men det har de fjerna ser det ut til.....hmm..litt rart, før så kunne man dø, men ikke nå lenger.... og enig med du chikako, selvom man sannsynligvis ikke får de bivirkningene, er det på en måte ikke noe poeng å ta migrenepiller hvis man kan få kronisk hodepine, eller allergipiller hvis man kan få alvorlige alergiske reaksjoner! 1
Gjest Lacus Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Jeg gikk på antipsykotiske medisiner før som kunne gi alvorlig psykose og spiseforstyrrelser. 6
Envy Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Fikk no piller en gang mot magevondt, vanligste bivirkninger: kvalme, oppkast og diare.. Vits i å ta piller da? Ville jo være verre enn magevondten om jeg begynte å kaste opp og få diare i tillegg.. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Roaccutan er sterk antibiotika mot kviser. Som bivirkning kan du få: KVISER!! Ellers er den så sterk at du må skriver under på at du er villig til å ta abort om du skulle bli gravid fordi fosteret er garantert skade. Du må også bruker 2 prevensjonstyper samtidig Andre bivirkninger kan være: A) Depresjon. B) Depresjon m/selvmord. C) Selvmord uten å være deprimert først. Merkelig å leve livets glade dager, og så dagen etterpå bestemmer du å ta livet av deg uten grunn. Jeg ble deprimert av de, men jeg holdt ut. Angrer ikke nå, er kvisefri! 11
Gjest Blubberella Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Synes det er morsomt med piller som gir bivirkninger som ligner på symptomene de skal dempe. Allergimedisinen min kan for eksempel i skjeldne tilfeller kan gi allergiske hudreaksjoner Jeg fikk fikk utslett av allergimedisin en gang, og dama på apoteket så bare dumt på meg når jeg sa det og spurte "så du mener du er allergisk mot allergimedisin???" Jeg viste henne utslettet på hendene og brystet/halsen, men hun så ut til å mene at jeg innbildte meg det :gjeiper: Kjæresten min gikk på medisin for en stund siden mot betennelse i magen, og en av bivirkningene var "økt seksuell lyst" Dessverre fikk han ikke det... 7
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Fikk hallusinasjoner av hostedempende piller en gang! Trodde jeg sto midt ute i en restaurant og tissa foran alt og alle! Heldigvis var jeg på en do.. Fikk evig panikk da jeg kom til meg selv igjen da ja! hehe 9
Envy Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Fikk hallusinasjoner av hostedempende piller en gang! Trodde jeg sto midt ute i en restaurant og tissa foran alt og alle! Heldigvis var jeg på en do.. Fikk evig panikk da jeg kom til meg selv igjen da ja! hehe Hahahaha!! Åh, jeg ser det for meg i hodet! Skjønner at du fikk noia!
elisabeth30 Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 fikk noen tabletter etter nyrestein som skulle hjelpe urinveiene å slappe av litt i tilfelle flere steiner. en av bivirkningene var ereksjon og det er jo litt morsomt når man er dame! 4
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Hahahaha!! Åh, jeg ser det for meg i hodet! Skjønner at du fikk noia! Ja, det var helt sært! Det var som jeg faktisk sto på huk og tissa en dam på gulvet! Tok noen minutter før jeg klarte innse at jeg faktisk ikke hadde gjort det..hehehe Var piller jeg kjøpte reseptfritt på apoteket og, ganske så sært.. 1
Gjest apekattenico Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 MDMA er den beste pillen, spør du meg. 1
Capricorn Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Roaccutan er sterk antibiotika mot kviser. Som bivirkning kan du få: KVISER!! Ellers er den så sterk at du må skriver under på at du er villig til å ta abort om du skulle bli gravid fordi fosteret er garantert skade. Du må også bruker 2 prevensjonstyper samtidig Andre bivirkninger kan være: A) Depresjon. B) Depresjon m/selvmord. C) Selvmord uten å være deprimert først. Merkelig å leve livets glade dager, og så dagen etterpå bestemmer du å ta livet av deg uten grunn. Jeg ble deprimert av de, men jeg holdt ut. Angrer ikke nå, er kvisefri! De pillene er helt forferdelige! Verste giften man kan putte i seg. Fikk hull på huden bare jeg kom borti den med en penn. Følte meg som en vampyr sånn som sola plaget meg. Det stakk og sved. Fysj for noe farlige greier. De er forbudt i USA pga selvmord.... Ikke hjalp dem meg heller. Jeg kjøpte en gang noen piller i Thailand. Arket med bivirkninger var så stort at man måtte brette det ut som man gjør med kart. Leste det ikke så nøye, men kikket på det når jeg kom hjem. Det viste seg å inneholde amfetamin og man kunne bli litt spinnvill av dem. Ja, det var bare en av MANGE!! Kastet dem... Endret 27. mai 2011 av capricorn74 2
Spirali Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 Riktignok ikke piller, men en venninne av meg fikk kreft og skulle gjennom en heftig strålingsbehandling. Legen kunne da opplyse om at strålingen kunne være kreftfremkallende... Det syns hun var litt morsomt da, midt oppi alt. 12
Igin Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 MDMA er den beste pillen, spør du meg. :D! Tviler ikke på det. Hva er vanlige bivirkninger da?
Antlers Skrevet 27. mai 2011 #17 Skrevet 27. mai 2011 Jeg må si jeg skvatt skikkelig da jeg så at herpes var en av de mange mulige bivirkningene av melatoninpillene jeg måtte ta, men fant ut at det dreide seg om herpes zoster, da (helvetesild). Gikk en periode på antidepressiva som kunne føre til depresjon, panikkanfall, søvnproblemer og selvmordstanker/selvmord. Altså alt jeg slet med fra før av... Den reseptfrie hostesaften Noskapin hadde morsomme småting som intense brystsmerter, hallusinasjoner og respirasjonsstopp(!) som mulige bivirkninger. Heldigvis ble jeg bare rammet av de to første, og syntes egentlig det var stor stas med ulveflokken som kom og ringte på døra mi 7
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 #18 Skrevet 27. mai 2011 Jeg må si jeg skvatt skikkelig da jeg så at herpes var en av de mange mulige bivirkningene av melatoninpillene jeg måtte ta, men fant ut at det dreide seg om herpes zoster, da (helvetesild). Gikk en periode på antidepressiva som kunne føre til depresjon, panikkanfall, søvnproblemer og selvmordstanker/selvmord. Altså alt jeg slet med fra før av... Den reseptfrie hostesaften Noskapin hadde morsomme småting som intense brystsmerter, hallusinasjoner og respirasjonsstopp(!) som mulige bivirkninger. Heldigvis ble jeg bare rammet av de to første, og syntes egentlig det var stor stas med ulveflokken som kom og ringte på døra mi Det var Noskapin-tabletter jeg hadde tatt når jeg tisse på gølvet..eller trodde jeg gjorde det! Godt tips til dere andre, kikhoste og litt mange noskapintabletter= kaos! 3
Antlers Skrevet 27. mai 2011 #19 Skrevet 27. mai 2011 Det var Noskapin-tabletter jeg hadde tatt når jeg tisse på gølvet..eller trodde jeg gjorde det! Godt tips til dere andre, kikhoste og litt mange noskapintabletter= kaos! Hadde det ikke vært for den intense brystsmerten hadde jeg nok risikert å bli avhengig av hostesafthallisene, men kanskje tablettene er litt snillere med tanke på fysiske bivirkninger? Første gangen tenkte jeg at det kunne være tilfeldig. At jeg fikk smertene fordi jeg hadde hostet så mye, og at ulvene bare var en vanlig feberfantasi. Måtte selvsagt førsøke meg på en ny slurk dagen etter, og da kom de samme smertene tilbake, sammen med ulveflokken.
Hinata Skrevet 27. mai 2011 #20 Skrevet 27. mai 2011 Bruker noe for å stoppe rennende snue, som ofte kan føre til neseblod.. Hva er verst? Snørr eller neseblod som kan komme brått på? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå