Gå til innhold

Fjerning av mandler


Mri

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg burde gå til lege å ta en halssjekk, da jeg Hele tiden føler jeg har en klump i halsen, og jeg hoster hele tiden opp små "halsklumper" som lukter noe helt forferdelig. Har også dårlig ånde ca hele tiden, lukter litt som de klumpene jeg hoster opp.

Er det noen som har erfaring med dette? Har jeg dårlige mandler?

Vil liksom ikke bare dra til legen for å sjekke hvis jeg er usikker på om jeg har noe grunn til det... :sjenert:

Setter pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fjernet mandlene mine av nettopp den grunnen du beskriver. Forferdelig plagsomt var det. Angrer ikke et sekund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg har også disse gule "klumpene" og jeg klemmer dem ut regelmessig. Min far, min bestefar, og en av mine ekser har også slitt mye med det.

Jeg har et "krater" eller hudfold på hver av mandlene hvor det skilles ut gul væske og hvor matrester samler seg... Er litt vel ekkelt, men jeg er vant med det, og "renser" de regelmessig. Sliter ikke med dårlig ånde, gudskjelov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har jeg grunn nok til å dra til legen? Tror dere han vil sende for å operere de bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Det er det jo bare legen som kan vurdere, så eneste måten å få rede på om han vil anbefale operasjon eller ei er å oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay! da må jeg vel gjøre det.

Hater å dra til legen, derfor jeg er så skeptisk.. Studentlommeboka sier at jeg må forhøre meg litt før jeg bestiller meg time hos lege. :fnise:

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har jeg grunn nok til å dra til legen? Tror dere han vil sende for å operere de bort?

AB fra over.

Jeg tror du vil få fjernet de hvis du gir uttrykk for at det er veldig sjenerende for deg. Mine var i tillegg store, og jeg hadde mye vondt i halsen. Men jeg hadde aldri vært hos legen for halsbetennelse eller noe, så hun hadde ikke noe dokumentasjon på det, bare mitt ord. Det gikk helt fint å få henvisning til operasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...