AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Hei! Er det noen som har noen "sunne" oppskrifter på kake? Er særlig glad i sjokoladekaker og hveteboller:D Kaker med bær/frukt er heller ikke å forakte. På forhånd takk
dobby Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Brownies med lite feitt. Desse er faktisk veldig gode! Kesambollar er gode og saftige. Denne oppskrifta er ganske søt, eg synest dei blir meir enn søte nok med berre 1 dl sukker.
Frk. Belle Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Tenkte å linke til samme sjokoladekakeoppskrift som dobby... De er gode, men ikke like gode som ekte brownies fulle av smør, sukker og egg Endret 27. mai 2011 av Frk. Belle
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 Tusen takk=) Ser NAM ut:D Er ofte slik at det mest usunne er best:P Men jeg prøver å leve "det sunne liv" nå
-Fisken- Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 En annen måte er å spise godsaker litt sjeldnere. Jeg foretrekker faktisk det, å kunne spise en skikkelig god kake med smør og sukker en gang i blant, enn en halvdårlig etterligning som er "sunnere" ofte. Men hver sin smak
MarilynM Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Prøv en av de fantastiske Raw kakene på sanabona.no! De er dødsgode OG sunne! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå