Obelix Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Skrives så mye om "luremus"... Hva legger du egentlig i det at ei jente er luremus?
Gjest MrsTux Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 At hun bevisst (eller ubevisst?) legger opp til å få en mann hypp på seg, uten at hun har tenkt å ha sex med ham. 1
Obelix Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2011 så å være luremus handler om ego-tripping?
Gjest MrsTux Skrevet 27. mai 2011 #4 Skrevet 27. mai 2011 så å være luremus handler om ego-tripping? Tja, i noen tilfeller er det sikkert det. Eller det er en lek rett og slett. (Jeg kan ikke videre uttale meg om dette, for det er ikke noe jeg selv har erfaring med )
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 så å være luremus handler om ego-tripping? Ja, det er jo for å få bekreftelse på at de er attraktive, uten å faktisk gi menn sex. Det ligger litt i navnet "luremus". De lurer dem med et falskt løfte om mus.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 En lurekuk, er foreksempel en gift mann som sitter på KG og sjekker damer. 4
Obelix Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2011 Noen luremuser som kan komme med mer innside info? Lek? egotrip? annet?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har vært luremus på byen noen ganger, for å få drinker. Kanskje litt uetisk, men...
Gjest SnakeOil Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Trodde luremus var en behåret rumpe -som ser ut som en mus ved første øye kast - jeg, så starter man å slikke, også ler den med "luuuuuurte deg!" Men jeg var vel likevel innpå noe, da luremus faktisk er kvinnelige rasshøl i min bok
Xaphan Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Det er jo ikke alle jenter som er luremus "med vilje". Noen av oss kan faktisk kline med en gutt uten å ha umiddelbare planer om å ha sex med ham, men allikevel blir gutten forbanna og vips så har du luremusstempelet på deg 1
Stefan Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Det er jo ikke alle jenter som er luremus "med vilje". Noen av oss kan faktisk kline med en gutt uten å ha umiddelbare planer om å ha sex med ham, men allikevel blir gutten forbanna og vips så har du luremusstempelet på deg Det er jo en hårfin grense. Jeg skjønner dog ikke vitsen med å kline med noen man ikke har lyst til å gå lenger med. 2
Xaphan Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Det er jo en hårfin grense. Jeg skjønner dog ikke vitsen med å kline med noen man ikke har lyst til å gå lenger med. Så du har aldri klint med noen du ikke har hatt sex med? Jeg syns det er hyggelig med litt klining, jeg. Det er vel egentlig ikke noen større "vits" utover det. 2
Stefan Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Så du har aldri klint med noen du ikke har hatt sex med? Jeg syns det er hyggelig med litt klining, jeg. Det er vel egentlig ikke noen større "vits" utover det. Legg merke til ordlyden min. Jeg har selvsagt klint med noen jeg ikke har hatt sex med. Jeg elsker å kline. Men kunne aldri tenkt meg å kline med noen jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg å ha sex med. 1
Gjest KateW Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 Legg merke til ordlyden min. Jeg har selvsagt klint med noen jeg ikke har hatt sex med. Jeg elsker å kline. Men kunne aldri tenkt meg å kline med noen jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg å ha sex med. Skal vi kline? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 Ei som bevisst går inn for å lure en gutt/mann til å tro hun vil ha sex med deg. Kliner med deg, kanskje til og med blir med deg hjem i senga. For så å pente takke nei like før du entrer henne
Xaphan Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 Legg merke til ordlyden min. Jeg har selvsagt klint med noen jeg ikke har hatt sex med. Jeg elsker å kline. Men kunne aldri tenkt meg å kline med noen jeg i utgangspunktet ikke kunne tenke meg å ha sex med. Åja, sånn sett ja! Da er jeg med på tankegangen din. Jeg mener bare at selv om man kliner med folk er ikke det automatisk et løfte om sex. Mange gutter tolker det sånn.
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2011 #20 Skrevet 27. mai 2011 Ei som gir inntrykk av at hun vil ha sex men som ikke skal det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå