Xaphan Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Chiyo, dette var dårlig gjort!! Jeg bare takker høyere makter for at jeg så denne videoen på formiddagen fremfor på kvelden, for da hadde jeg aldri klart å få sove :gjeiper:
Chiyo Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2011 Chiyo, dette var dårlig gjort!! Jeg bare takker høyere makter for at jeg så denne videoen på formiddagen fremfor på kvelden, for da hadde jeg aldri klart å få sove :gjeiper: Hehe.. Det som irriterte meg var at det gikk an å se tittelen på videoen i begynnelsen. Da vet alle hva de har å forvente jo.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 pfft... Det var da ikke noe imot morratryne til kjærringa... 1
Chiyo Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2011 pfft... Det var da ikke noe imot morratryne til kjærringa...
Xaphan Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Jeg visste hva jeg kunne forvente, men syns fortsatt det var dritekkelt! Får samme følelsen nå som jeg ser den om igjen :gjeiper:
Chiyo Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg visste hva jeg kunne forvente, men syns fortsatt det var dritekkelt! Får samme følelsen nå som jeg ser den om igjen :gjeiper: Hmm jeg har sett den mange ganger og jeg syns det går greit. Det var bare første gangen som var litt ekkelt. Jeg ville jo helst at det ikke skulle gå an å se tittelen på videoen slik at man ikke helt visste hva det var. Men men... Endret 27. mai 2011 av Chiyo
Gjest Lacus Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Jeg får vondt i magen av sånt... Det er ikke morsomt. Jeg har ikke taklet slikt etter at jeg så The ring 2
Chiyo Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. mai 2011 Jeg får vondt i magen av sånt... Det er ikke morsomt. Jeg har ikke taklet slikt etter at jeg så The ring Vær så snill å si at det var den japanske versjonen, for den amerikanske var bare latterlig. God, men ikke så veldig skummel. Ikke at jeg kaller deg pyse.
Gjest Lacus Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Vær så snill å si at det var den japanske versjonen, for den amerikanske var bare latterlig. God, men ikke så veldig skummel. Ikke at jeg kaller deg pyse. Har vert så dum at jeg har sett begge to å synes at begge er like fæle... Jeg er en stor pyse 1
Chiyo Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2011 Har vert så dum at jeg har sett begge to å synes at begge er like fæle... Jeg er en stor pyse For å være helt ærlig er jeg også en stor pyse. Jeg har ikke sett den japanske versjonen fordi jeg tørr ikke.
Gjest Lacus Skrevet 28. mai 2011 #14 Skrevet 28. mai 2011 For å være helt ærlig er jeg også en stor pyse. Jeg har ikke sett den japanske versjonen fordi jeg tørr ikke. Jeg har den stående i dvd hyllen min, men kun sett den en gang. Tørr ikke å se den igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå