Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:rodmer::fnise:

Endret av Chiyo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

søt og søt! ble litt redd jeg :sjenert:

Skrevet

Chiyo, dette var dårlig gjort!! :tristbla:

Jeg bare takker høyere makter for at jeg så denne videoen på formiddagen fremfor på kvelden, for da hadde jeg aldri klart å få sove :gjeiper:

Skrevet

Chiyo, dette var dårlig gjort!! :tristbla:

Jeg bare takker høyere makter for at jeg så denne videoen på formiddagen fremfor på kvelden, for da hadde jeg aldri klart å få sove :gjeiper:

Hehe.. :fnise:

Det som irriterte meg var at det gikk an å se tittelen på videoen i begynnelsen. Da vet alle hva de har å forvente jo. :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

pfft... Det var da ikke noe imot morratryne til kjærringa...

• Liker 1
Skrevet

pfft... Det var da ikke noe imot morratryne til kjærringa...

:skratte:

Skrevet

Jeg visste hva jeg kunne forvente, men syns fortsatt det var dritekkelt! Får samme følelsen nå som jeg ser den om igjen :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg visste hva jeg kunne forvente, men syns fortsatt det var dritekkelt! Får samme følelsen nå som jeg ser den om igjen :gjeiper:

Hmm jeg har sett den mange ganger og jeg syns det går greit. Det var bare første gangen som var litt ekkelt. :jepp:

Jeg ville jo helst at det ikke skulle gå an å se tittelen på videoen slik at man ikke helt visste hva det var. Men men... :snurt:

Endret av Chiyo
Gjest Lacus
Skrevet

:sjokkert::hakeslepp::angry::haar::overrasket::daane::sjokk:

Jeg får vondt i magen av sånt... :daane: Det er ikke morsomt. Jeg har ikke taklet slikt etter at jeg så The ring :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

:sjokkert::hakeslepp::angry::haar::overrasket::daane::sjokk:

Jeg får vondt i magen av sånt... :daane: Det er ikke morsomt. Jeg har ikke taklet slikt etter at jeg så The ring :sjenert:

Vær så snill å si at det var den japanske versjonen, for den amerikanske var bare latterlig. God, men ikke så veldig skummel. :fnise:

Ikke at jeg kaller deg pyse. ;)

Skrevet

Chiyo da :tristbla: Nå får jeg ikke sove i natt! :fnise:

Gjest Lacus
Skrevet

Vær så snill å si at det var den japanske versjonen, for den amerikanske var bare latterlig. God, men ikke så veldig skummel. :fnise:

Ikke at jeg kaller deg pyse. ;)

Har vert så dum at jeg har sett begge to å synes at begge er like fæle... Jeg er en stor pyse :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Har vert så dum at jeg har sett begge to å synes at begge er like fæle... Jeg er en stor pyse :sjenert:

For å være helt ærlig er jeg også en stor pyse. Jeg har ikke sett den japanske versjonen fordi jeg tørr ikke. :skratte:

Gjest Lacus
Skrevet

For å være helt ærlig er jeg også en stor pyse. Jeg har ikke sett den japanske versjonen fordi jeg tørr ikke. :skratte:

:fnise: Jeg har den stående i dvd hyllen min, men kun sett den en gang. Tørr ikke å se den igjen :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...