Gjest orgasme6785 Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Hei jeg er en jente som er sammen med en gutt, under en samleie akt på ca. 1-3 timer kan han komme 2 ganger, men han sier han ikke klarer å komme flere ganger..... jeg blir litt fustrert her da jeg kommer 5 GANGER ....ER DET MEG DET ER NOE GALT MED?
Mynona Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Du vet at det er forskjell på anatomien til en jente og en gutt??
Gjest orgasme6785 Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Du vet at det er forskjell på anatomien til en jente og en gutt?? ja, jeg er klar over dette. men lurer på om det er normalt at en gutt ikke KLARER å komme mer enn 2 ganger.....
Mynona Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Det er forskjell fra gutt til gutt. En eks kunne komme 5-8 ganger i løpet av en dag. En annen eks kunne komme 2 ganger i løpet av en dag. Verken du eller han er unormale!
Gjest orgasme6785 Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Det er forskjell fra gutt til gutt. En eks kunne komme 5-8 ganger i løpet av en dag. En annen eks kunne komme 2 ganger i løpet av en dag. Verken du eller han er unormale! åhhhh heldig 8 ganger.......var han så tent på deg? elelr gik det mer ut på hans sex apetitt...
Mynona Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Det er ikke om man er tent på meg eller ikke - det har med fysikk å gjøre. Hvor fort man henter seg inn på en måte.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Jeg hadde blitt dritsliten og lei om gutten skulle kommet 2 eller flere ganger hver gang vi hadde sex, og brukt flere timer. Urk! 1
Gjest orgasme6785 Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Jeg hadde blitt dritsliten og lei om gutten skulle kommet 2 eller flere ganger hver gang vi hadde sex, og brukt flere timer. Urk! ja hvis jeg aldri fikk orgasme så hadde jeg ikke orket selv, men når jeg får orgasme 5 ganger så er det nedtur når partnerer kun får 2
Gjest womenwomen Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 ja hvis jeg aldri fikk orgasme så hadde jeg ikke orket selv, men når jeg får orgasme 5 ganger så er det nedtur når partnerer kun får 2 Du er faktisk heldig som har en mann som kan komme 2 ganger . Mange menn klarer kunn 1 gang . Særlig i mer voksen alder . Veldig unge menn , har lettere for å komme flere ganger . Mens litt eldre menn , eller godt voksne , klarer normalt bare 1 gang . Men til gjengjeld er jo litt eldre menn mer utholdende enn yngre menn .Menn får ta igjen de multiorgasmiskle damene , i flere hyppige orgasmer da men med pauser .Så jevner kanskje orgasme antallet seg ut sån noenlunde og blir mer likt fordelt .Men jeg er enig , det er ikke så gøy som kvinne å leve ut sine multiorgasmiske sider helt fullt ut , så mannen ser det , når han selv bare kan bli med på bittelitt av morroa : ) Kandskje best å ikke brife med dine multiorgasmiske evner så han ser det : ) Kos deg med dem alene , og aksepter at menn kan ikke dette like bra som kvinner .Grunnen til at kvinner er multiorgasmiske . Er at kvinnen egentlig er skapt til å ligge med MANGE forskkjellige menn i våre brunstperioder . Hadde vi levd vill , som aper . Hadde vi parret oss med flere forskjellige apehanner i brunstperiodenene vår .Forde vi blir extremt kåte da , og 1 mann er egentlig ikke nok bestandig . Fordi lysten vår er så stor da . Dermed sliter vi fort ut en mann , om han skal være alene om å betjene oss sexuelt i brunstperioden . Mennesker har også det . Om de ikke går på p-piller da , vil du merke dine brunstperioder veldig godt .Og de kan vare i opp til 3 uker i strekk . Hvor man er extremt kåt og tenker kunn på sex : ) he he
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 ja hvis jeg aldri fikk orgasme så hadde jeg ikke orket selv, men når jeg får orgasme 5 ganger så er det nedtur når partnerer kun får 2 Jeg skjønner ikke hvorfor det er "nedtur". Så lenge dere begge koser dere, hva er problemet?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2011 #11 Skrevet 27. mai 2011 Du er faktisk heldig som har en mann som kan komme 2 ganger . Mange menn klarer kunn 1 gang . Særlig i mer voksen alder . Veldig unge menn , har lettere for å komme flere ganger . Mens litt eldre menn , eller godt voksne , klarer normalt bare 1 gang . Men til gjengjeld er jo litt eldre menn mer utholdende enn yngre menn .Menn får ta igjen de multiorgasmiskle damene , i flere hyppige orgasmer da men med pauser .Så jevner kanskje orgasme antallet seg ut sån noenlunde og blir mer likt fordelt .Men jeg er enig , det er ikke så gøy som kvinne å leve ut sine multiorgasmiske sider helt fullt ut , så mannen ser det , når han selv bare kan bli med på bittelitt av morroa : ) Kandskje best å ikke brife med dine multiorgasmiske evner så han ser det : ) Kos deg med dem alene , og aksepter at menn kan ikke dette like bra som kvinner .Grunnen til at kvinner er multiorgasmiske . Er at kvinnen egentlig er skapt til å ligge med MANGE forskkjellige menn i våre brunstperioder . Hadde vi levd vill , som aper . Hadde vi parret oss med flere forskjellige apehanner i brunstperiodenene vår .Forde vi blir extremt kåte da , og 1 mann er egentlig ikke nok bestandig . Fordi lysten vår er så stor da . Dermed sliter vi fort ut en mann , om han skal være alene om å betjene oss sexuelt i brunstperioden . Mennesker har også det . Om de ikke går på p-piller da , vil du merke dine brunstperioder veldig godt .Og de kan vare i opp til 3 uker i strekk . Hvor man er extremt kåt og tenker kunn på sex : ) he he Mennesker har ikke brusntperioder...Kvinner kan unnfange barn hele året og syklusen er månedlig. Bare som en faktaopplysning til deg. Dessuten så må det sies at en mann som spiser sunt, sover nok, er i mental aktivitet, trener og er ung har mer kapasitet enn en som ikke trener, ikke spiser sunt, lever et kjedelig liv med lite input, stresser på jobb , får panikk over regningsbunken og er passert 25...Om han røyker og er overvektig og bruker rusmidler og alkohol går yteevnen drastisk ned.Uansett alder. 1
Gjest mann Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor det er "nedtur". Så lenge dere begge koser dere, hva er problemet? Skjønner heller ikke hva problemet er. Handler det om å ikke kunne glede seg på vegne av sin partner som oppnår en orgasme, kanskje? Kan fint ligge ved siden av min dame som koser videre selv om jeg har kommet. Kan slikke henne til orgasmer selv om jeg er "ferdig" selv... Hva er problemet? Det må være mangel på ekte nærhet og intimitet i forholdet, hvis men ikke tolererer at begge ikke er på samme sted i intensitet ifh til et klimax, under sexen... Kanskje er det noe uerfarenhet inne i bildet, sånn at TS har noen forventniger til hvordan sex "skal foregå" som er urealistiske?
Gjest Kim Skrevet 27. mai 2011 #13 Skrevet 27. mai 2011 Du burde fulgt bedre med på skolen TS. Å komme mer en et par ganger i løpet av en dag er ikke en spesielt god opplevelse for en mann. 3 og 4 utløsningen føles litt ut som on noen drar en piperenser ut av ballene dine.
Bringebærjenta Skrevet 27. mai 2011 #14 Skrevet 27. mai 2011 Jeg kommer ofte 10 ganger eller mer under et samleie på en halvtime, hvis det var ventet at kjæresten min skulle komme like mange ganger hadde det blitt fryktelig slitsomt... Vi er forskjellige og han synes aldri det er kjipt om det går for meg ti ganger og en gang for han.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 27. mai 2011 #15 Skrevet 27. mai 2011 Hei jeg er en jente som er sammen med en gutt, under en samleie akt på ca. 1-3 timer kan han komme 2 ganger, men han sier han ikke klarer å komme flere ganger..... jeg blir litt fustrert her da jeg kommer 5 GANGER ....ER DET MEG DET ER NOE GALT MED? Jeg får ofte mellom 5 og 10 orgasmer iløpet av 1-2 timer, selv om jeg er gutt, men har lært kunsten å bli multiorgasmisk:)
Gjest Heloise Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 Kjæresten min kommer kanskje èn gang, og jeg kommer aldri. Så det er forskjell på folk. Hvorfor ikke bare være glad for at du greier å komme i det hele tatt TS?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2011 #17 Skrevet 27. mai 2011 Jeg får ofte mellom 5 og 10 orgasmer iløpet av 1-2 timer, selv om jeg er gutt, men har lært kunsten å bli multiorgasmisk:) Da har jo du anlegg for det fra før. Ikke alle har det. Pluss at du spruter jo ikke heller alle de gangene, men bare en etter to...
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2011 #18 Skrevet 27. mai 2011 Da har jo du anlegg for det fra før. Ikke alle har det. Pluss at du spruter jo ikke heller alle de gangene, men bare en etter to... Én eller to. Skrivefeil.
Gjest padawan Skrevet 27. mai 2011 #19 Skrevet 27. mai 2011 Å komme mer en et par ganger i løpet av en dag er ikke en spesielt god opplevelse for en mann. 3 og 4 utløsningen føles litt ut som on noen drar en piperenser ut av ballene dine. slenger meg på denne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå