Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter!

Har vært plaget av kløe i underlivet de siste dagene, og da spesielt rundt skjedeåpningen! Det gjorde meg forsåvidt ingenting, siden jeg trodde det var en soppinfeksjon (noe som er et graviditetssymptom hos meg). Men når jeg var i dusjen tidligere i dag merket jeg at jeg hadde en slags kul på venstre side av skjedeåpningen.. Når jeg kjente etter så var det kun på venstre side det klødde, og samt at de indre kjønnsleppene mine er litt ømme. Det klør ganske sinnsykt av og til, og det er nesten til å bli gal av.

Det første jeg tenkte på var kjønnsvorter, og etter litt nærmere undersøkelse blir jeg mer og mer sikker på at det kanskje er det... :sjenert: Men det er kun denne ene "kulen", og den ser ikke ut som en vorte.. tror jeg. Har også hatt uregelmessige blødninger i det siste, men vet ikke om det har noen sammenheng..

Er det noen av dere som har erfaringer med dette? Noen som kan gi meg noen oppløftende ord.. Vil jo helst ikke ha kjønnsvorter da...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring tilsier at det kan være kjønnsvorter, og at det ikke er noen big deal :) Det var sånn jeg merket mine også (og de ble ikke mange, fikk vel 6-7 til sammen kanskje, på forskjellige tidspunkt). Men, det er bare en måte å finne det ut på, du får gå til legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...