Gå til innhold

Hva føler dere dere mangler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter,

jeg lurer på en ting. Er det noe dere misunner som andre kvinner har? F.eks noen egenskaper, utseendemessig, sosialt osv.?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg misunner de som liker å være sosiale. Ser jo at det absolutt har sine fordeler.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg misunner de som har høy forbrenning og aldri legger på seg (jeg legger veldig fort på meg). Jeg misunner de som har pene tenner, pent ansikt generelt, symmetrisk ansikt ++

Jeg missunner også de som er flinke sosialt, som kan mingle fra person til person, si noe morsomt og smart på riktig tidspunkt. Jeg misunner også de som kan fortelle historier/vitser slik at de bli morsomme (jeg kar fortelle samme vitsen/historien med akkurat samme ord, men klarer ikke å "taime" riktig. Det er også noen som alltid er kjempehyggelige og snille, uansett når, hva og hvem det gjelder, og den egenskapen skulle jeg gjerne hatt

Misunner også litt de som har en romantisk kjæreste.

Til tross for dette og mye mer aksepterer jeg at jeg er den jeg er, og gjør det beste ut av det :) Likevel tør jeg ikke være annet enn AnonymBruker når jeg svarer her. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg misunner de som liker å være sosiale, ja! Og hva nå enn den egenskapen heter, dere vet: de som alltid får seg en bra kjæreste uansett hvor kjedelige, irriterende og sutrete de er..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva nå enn den egenskapen heter, dere vet: de som alltid får seg en bra kjæreste uansett hvor kjedelige, irriterende og sutrete de er..

Big boobs.

• Liker 6
Skrevet

Jeg misunner de som klarer å ta tak i viktige problemer men som ikke bekymrer seg over småting. Jeg er nemlig omvendt; driter i det som egentlig er viktig men får angst av å tenke på at jeg snubla på bussen i går.

• Liker 3
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg vet ikke, føler jeg mangler en del, men kan liksom ikke finne ut hva det egentlig skulle vært. Det er bare noe :P

Skrevet

personlighet.

Skrevet

Høyere utdannelse, bedre lønn, bedre råd/økonomi, hytte eller båt.

Bedre ordensans.

Flere venner.

Flere barn.

Hvite tenner, tykt langt hår, tynnere lår, mer spretten rumpe og flat mage.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mangler evnen til å alltid stole på at vennene mine og kjæresten min liker meg, pga. en oppvekst preget av mobbing og utfrysing. Jeg stoler på dem så godt som alltid, men av og til kommer tankene snikende og det skulle jeg gjerne sluppet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mangler overbevisningen om at jeg vil bli en god mor, og instinktet er ikke sterkt nok til å få ordentlig lyst på barn. For meg er det mest greit - men også litt sårt. Særlig fordi jeg merker at en del venninner etter hvert alltid spør og graver, selv om de respekterer at jeg er frivillig barnløs. Og fordi jeg vet at jeg går glipp av sterke følelser, selv om jeg regner med det hadde vært en god del negative følelser også for min del.

Skrevet

Jeg skulle kanskje hatt litt hvitere/penere tenner - jeg mangler 4 molares.

Gjest MorAase
Skrevet

Intet, hverken mer eller mindre.

• Liker 1
Skrevet

Er igrunnen veldig fornøyd slik jeg er - og slik jeg har det.

• Liker 2
Gjest Fable
Skrevet

Man skulle jo ønske man var et supermenneske. Som kunne alt, var likt av alt og alle.

Men, siden det ikke er mulig, så er jeg igrunn fornøyd sånn som jeg er.

Litt kg politisk korrekt som noen sa i en annen tråd.

Men man kan ikke bekymre seg for alt man ikke er heller. Kan umulig være sunt.

Gjest stillness
Skrevet (endret)

-Det jeg syns at jeg mangler er troen på meg selv.Det å tro at jeg kan,at jeg får ting til og jeg er god nok selv om ting ikke alltid er perfekte.Ja,jeg er perfeksjonist når det kommer til meg selv.

-Bedre selvinnsikt.

-finere hud.

-bedre selvtillit.

-å bli mer komfortabel i sosiale situasjoner.

Ja,sikkert mer også,men dette er i hvertfall ting som er viktig for meg akkurat nå.Prøver å gjøre noe med disse tingene,men endel av det er langsiktige mål.

Endret av stillness
AnonymBruker
Skrevet

hennes økonomiske sans, ikke noe mer. :sjenert:

Skrevet

-Former

-Gode sosiale kunnskaper samt det å lett kunne prate med andre

-Sjarm

-Fin liten nese

-Tykt hår

-Bekymringsløs - altså ikke tenke konsekvenser for ALT.

-Være flink til å lage mat OG like det.

-Flink til å tegne

-Klare å slappe av i alle situasjoner og være seg selv.

-Tillitt

Og listen goes on. Mye av det kan jeg jo gjøre noe med selv, men altså det er hardt arbeid og jeg prøver. ;)

Skrevet

Har akkurat kjøpt leilighet og skulle gjerne hatt litt bedre økonomi, så jeg kan vel si at jeg mangler penger. Men jeg elsker leiligheten, så jeg er fornøyd uten mye penger.

Skrevet

- Struktur og effektivitet

- Å være flinkere til å bare "hoppe i" enkelte situasjoner. Tenker alt for mye på konsekvensene og det ender opp med at jeg angrer på ting som jeg ikke gjort.

- Hvite tenner

- Men aller mest: Bedre selvtillit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...