AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #21 Skrevet 26. mai 2011 Hyggelig å kunne underholde, hehehe! Vil jo vise seg da, men artig er det jo!! Skal oppdatere litt her hvis det skjer noe Han ser veldig snill ut, og har tydeligvis god humor 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #22 Skrevet 26. mai 2011 Kan jeg få stille et liknende spørsmål, uten å ødelegge helt for gleden din? Jeg synes det er helt topp at det gikk så fint med deg da!:D jeg har sett meg ut en kar som studerer det samme som meg - vi er maaaange studenter da. for et par uker siden holdt vi faktisk øyekontakt lenge et par ganger - men nå i det siste så har jeg ikke fått øyekontakt i det hele tatt - prøver han unngå det? eller har selv den lange kontakten ikke betydd noe? anyway - lurer på om jeg burde sende han en melding på face jeg også. Blir det rart når jeg aldri har snakket med han - at han føler jeg stalker pga jeg har letet opp navnet hans? jeg vet jo ikke om han er ledig ei gang.. irriterer meg litt at jeg aldri får hilst på han - men han står jo aldri alene, og hva i huleste skulle jeg si? på facebook: hva kunne jeg skrevet? vi har bare to felles bekjente - men dere kjenner facebook: jeg er kun "på hei" med disse to.. Hvis det skulle gå galt så blir dette bare flaut når jeg må se han på skolen en haug med år til. fire år igjen med studie..
Alopia Skrevet 27. mai 2011 #23 Skrevet 27. mai 2011 haha - var ikke lenge du ble tuslende frem og tilbake i nervøsitet - tok karen 10 min jo! Men dette var spennende! - ikke la posten dø bort som alle andre, fortell litt mer! 1
Gjest Blokkolokko Skrevet 27. mai 2011 #25 Skrevet 27. mai 2011 Kan jeg få stille et liknende spørsmål, uten å ødelegge helt for gleden din? Jeg synes det er helt topp at det gikk så fint med deg da!:D jeg har sett meg ut en kar som studerer det samme som meg - vi er maaaange studenter da. for et par uker siden holdt vi faktisk øyekontakt lenge et par ganger - men nå i det siste så har jeg ikke fått øyekontakt i det hele tatt - prøver han unngå det? eller har selv den lange kontakten ikke betydd noe? anyway - lurer på om jeg burde sende han en melding på face jeg også. Blir det rart når jeg aldri har snakket med han - at han føler jeg stalker pga jeg har letet opp navnet hans? jeg vet jo ikke om han er ledig ei gang.. irriterer meg litt at jeg aldri får hilst på han - men han står jo aldri alene, og hva i huleste skulle jeg si? på facebook: hva kunne jeg skrevet? vi har bare to felles bekjente - men dere kjenner facebook: jeg er kun "på hei" med disse to.. Hvis det skulle gå galt så blir dette bare flaut når jeg må se han på skolen en haug med år til. fire år igjen med studie.. Hopp i det Du snakker vel ikke med ham uansett? Så det er bare å fortsette å ikke snakke og få øyekontakt de neste 4 årene hvis det ikke virker
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #26 Skrevet 27. mai 2011 Men hva kan jeg da skrive? må jo være noe som han faktisk kan svare tilbake på..
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 #27 Skrevet 27. mai 2011 Men hva kan jeg da skrive? må jo være noe som han faktisk kan svare tilbake på.. Hvilken AB er du? TS eller hun andre som spurte om råd? Kanskje greit å starte en egen tråd hvis du er AB nummer 2? Så hjelper vi deg gjerne..:D
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #28 Skrevet 27. mai 2011 Sorry, jeg er AB2.. Tenkte folk var så lei av disse facebook-emnene, at jeg bare slang med på en annens.. men det var kanskje ikke helt topp.. kan vel lage et emne til jeg da..
FrøkenJosefine Skrevet 27. mai 2011 #29 Skrevet 27. mai 2011 Sorry, jeg er AB2.. Tenkte folk var så lei av disse facebook-emnene, at jeg bare slang med på en annens.. men det var kanskje ikke helt topp.. kan vel lage et emne til jeg da.. De som er lei, får bare være lei! hehe Er bare lettere skille når det er så mange AB-er.. Bare lag et nytt emne, så svarer vi der..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #30 Skrevet 27. mai 2011 TS her, eller AB1 om dere vil Jess, i dag har d vært litt innboksmelding frem og tilbake.... Har ikke lyst å virke helt fb stalker heller, så prøver å holde meg i skinnet, så nå er neste utspill, hvis d skulle bli et, hans Virker som vi er "på nett" for å si d sånn, heheheh.... MEN jeg aner jo ikke hva som foregår i livet hans sånn ellers da, så jeg lener meg tilbake, og syns det bare er en koselig ting Og til AB2 vil jeg bare si: gå løs!! 2
Rusken Skrevet 7. juni 2011 #31 Skrevet 7. juni 2011 Oppdater oss daa! Dette var koselig og spennende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå