Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hyggelig å kunne underholde, hehehe!

Vil jo vise seg da, men artig er det jo!! Skal oppdatere litt her hvis det skjer noe ;)

Han ser veldig snill ut, og har tydeligvis god humor :tommelsmil:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få stille et liknende spørsmål, uten å ødelegge helt for gleden din? Jeg synes det er helt topp at det gikk så fint med deg da!:D

jeg har sett meg ut en kar som studerer det samme som meg - vi er maaaange studenter da. for et par uker siden holdt vi faktisk øyekontakt lenge et par ganger - men nå i det siste så har jeg ikke fått øyekontakt i det hele tatt - prøver han unngå det? eller har selv den lange kontakten ikke betydd noe? anyway - lurer på om jeg burde sende han en melding på face jeg også. Blir det rart når jeg aldri har snakket med han - at han føler jeg stalker pga jeg har letet opp navnet hans? jeg vet jo ikke om han er ledig ei gang..:P irriterer meg litt at jeg aldri får hilst på han - men han står jo aldri alene, og hva i huleste skulle jeg si?:P på facebook: hva kunne jeg skrevet? vi har bare to felles bekjente - men dere kjenner facebook: jeg er kun "på hei" med disse to..:P

Hvis det skulle gå galt så blir dette bare flaut når jeg må se han på skolen en haug med år til. fire år igjen med studie..:P

Skrevet

haha - var ikke lenge du ble tuslende frem og tilbake i nervøsitet - tok karen 10 min jo!:P

Men dette var spennende! - ikke la posten dø bort som alle andre, fortell litt mer!;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å tape! Så hopp i det..

Gjest Blokkolokko
Skrevet

Kan jeg få stille et liknende spørsmål, uten å ødelegge helt for gleden din? Jeg synes det er helt topp at det gikk så fint med deg da!:D

jeg har sett meg ut en kar som studerer det samme som meg - vi er maaaange studenter da. for et par uker siden holdt vi faktisk øyekontakt lenge et par ganger - men nå i det siste så har jeg ikke fått øyekontakt i det hele tatt - prøver han unngå det? eller har selv den lange kontakten ikke betydd noe? anyway - lurer på om jeg burde sende han en melding på face jeg også. Blir det rart når jeg aldri har snakket med han - at han føler jeg stalker pga jeg har letet opp navnet hans? jeg vet jo ikke om han er ledig ei gang..:P irriterer meg litt at jeg aldri får hilst på han - men han står jo aldri alene, og hva i huleste skulle jeg si?:P på facebook: hva kunne jeg skrevet? vi har bare to felles bekjente - men dere kjenner facebook: jeg er kun "på hei" med disse to..:P

Hvis det skulle gå galt så blir dette bare flaut når jeg må se han på skolen en haug med år til. fire år igjen med studie..:P

Hopp i det :jepp: Du snakker vel ikke med ham uansett? Så det er bare å fortsette å ikke snakke og få øyekontakt de neste 4 årene hvis det ikke virker ;)

AnonymBruker
Skrevet

Men hva kan jeg da skrive? må jo være noe som han faktisk kan svare tilbake på..:P

Skrevet

Men hva kan jeg da skrive? må jo være noe som han faktisk kan svare tilbake på..:P

Hvilken AB er du? TS eller hun andre som spurte om råd? Kanskje greit å starte en egen tråd hvis du er AB nummer 2? Så hjelper vi deg gjerne..:D

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, jeg er AB2..:P

Tenkte folk var så lei av disse facebook-emnene, at jeg bare slang med på en annens..:P men det var kanskje ikke helt topp..:P

kan vel lage et emne til jeg da..:P

Skrevet

Sorry, jeg er AB2..:P

Tenkte folk var så lei av disse facebook-emnene, at jeg bare slang med på en annens..:P men det var kanskje ikke helt topp..:P

kan vel lage et emne til jeg da..:P

De som er lei, får bare være lei! hehe

Er bare lettere skille når det er så mange AB-er..:)

Bare lag et nytt emne, så svarer vi der..:)

AnonymBruker
Skrevet

TS her, eller AB1 om dere vil :fnise:

Jess, i dag har d vært litt innboksmelding frem og tilbake.... Har ikke lyst å virke helt fb stalker heller, så prøver å holde meg i skinnet, så nå er neste utspill, hvis d skulle bli et, hans :)

Virker som vi er "på nett" for å si d sånn, heheheh....

MEN jeg aner jo ikke hva som foregår i livet hans sånn ellers da, så jeg lener meg tilbake, og syns det bare er en koselig ting :)

Og til AB2 vil jeg bare si: gå løs!! :fnise:

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Oppdater oss daa! :) Dette var koselig og spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...