Gå til innhold

et stort sommerlig problem...hjelp!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

et stort sommerlig svetteproblem!

og problemet er så stort nå at det hindrer meg å gå i enkelte klær! jeg er avhengig av at genseren ikke er for trang under armene og ikke er rød rosa svart grønn eller blå! da synes det! singletter må heller ikke være for trange under armen da de blir klissvåte av svette! noe som er ganske plagsomt dersom jeg skal en tur på byen! det er ikke gøy å komme utenfor døren (og ikke det en gang) før jeg har svetteringer under armene! selv idag tok jeg på en genser, en rød, jeg kom ikke langt før den var gjennomvåt av svette! ikke det at det var så varmt der jeg var eller at jeg var stresset av noe slag! neida jeg kan bare sitte helt rolig og det renner like herlig!

ganske pes å måtte velge hvite singeletter gensre med omhu! og ikke løfte på armene i andres nærvær.dessuten er det viktig å ta med en ekstra genser tilfelle for å dekke til! har prøvd alle slags deo`r! dessuten har jeg også prøvd en anti svette krem på apotektet men det duger ikke!

gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har prøvd både Stop24 og Yerka (som er de sterkeste midlene jeg har hørt om) uten at det hjelper noe (husk at de må brukes en stund før resultatet kommer), hadde jeg tatt meg en tur til lege.

Er plagene dine unormale, kan du nemlig få operert vekk svettekjertler under armene! Men, tror de har strenge regler på hvem som får dette (som med alt når Fru Stat betaler), og det er ikke helt uten bivirkninger, uten at jeg husker hvilke disse var.

(For jeg er bare en av disse ihuga ukebladleserne som leser og vet "alt" mellom himmel og jord - har aldri selv hørt om noen som har fått dette gjort, bare lest om det i full fart.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne tråden er startet flere steder, har jeg svart deg under generell debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Klikk her f.eks icon_wink.gif

kitchenwitchhoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: kitchenwitch den 2002-05-13 21:20 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har et råd som har hjulpet meg veldig!

Jeg prøvde først STOP24, men den hjalp ikke noe særlig. Muligens fordi jeg ikke brukte den lenge nok. Apoteket gav meg "Aluminiumklorid 25%". Det er en liten roll-on du skal ha på om natten 1-2 ganger i uka. Du må vaske grundig av neste morgen og unngå barbering 2 døgn i forvegen. Dette hjalp med EN gang! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Yerka, Yerka, Yerka!

Funket som bare det på meg! Plutselig kunne jeg gå i de klærne jeg ville, yerka forandret hele hverdagen min! Fikk høre om den her inne, så

TAKK til Kvinneguiden icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har også det problemet at jeg svetter mye, særlig under armene. Men jeg har begynt å bruke Aluminiumsklorid 25%, og jah.. det svir!!! Men når jeg gjør det på denne måten funker det glimrende og svir ikke såååå jæ... : Jeg barberer meg ikke under armene på 48 timer, så sover jeg med Aluminiumsklorid 25% under armene en natt, det første jeg gjør når jeg våkner er å vaske vekk restene av det. Deretter barberer jeg meg ikke under armene på 48 timer igjen.. før jeg gjenntar dette. Dette virker utrolig bra på meg iallefall, etter denne "økta" her kan jeg gå minst en mnd uten å være redd for at jeg svetter under armene selv om sola skinner og jeg er i full aktivitet. Glimrende:) Du får kjøpt dette produktet på apoteker, og det koster under en 100 lapp! icon_smile.gif bhåper dette kan hjelpe deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Yerka Yerka Yerka!!!!!!

Fikk tips her på KG, funket etter 1 uke.

Supert...tusen takk for tipset!!

Fordelen med Yerka er at du trenger ikke å gå ubarbert så

lenge som med det andre..,husker ikke hva det heter.

Du skal bare sørge for å ikke ha barbert deg samme dag.

Håper du har fått ordnet opp i "problemet" allerede. :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...