dettakænvi Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Hey! Har nettopp kjøpt meg Suplex-B for at håret mitt skal vokse litt fortere. Greia er at hun jenta som jobba der jeg kjøpte det sa jeg skulle ta de før jeg legger meg, siden tablettene er vannløslige og jeg kan tisse de ut.. men har også hørt at kroppen ikke jobber så mye om natta, og da lurer jeg på om kroppen egentlig tar opp vitaminene da? Eller bør jeg ta de om morgnen? Når tar dere B-vitaminene deres? Pluss at, er det egentlig så viktig NÅR jeg tar de? Bare jeg får de i meg :-) Har noen egentlig prøvd dette produktet? Har det hjulpet på dere? Vil gjerne at håret skal bli sunnere og vokse fortere, B-vitaminer har hjulpet på meg før :-)
Gjest kraaka Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Hey! Har nettopp kjøpt meg Suplex-B for at håret mitt skal vokse litt fortere. Greia er at hun jenta som jobba der jeg kjøpte det sa jeg skulle ta de før jeg legger meg, siden tablettene er vannløslige og jeg kan tisse de ut.. men har også hørt at kroppen ikke jobber så mye om natta, og da lurer jeg på om kroppen egentlig tar opp vitaminene da? Eller bør jeg ta de om morgnen? Når tar dere B-vitaminene deres? Pluss at, er det egentlig så viktig NÅR jeg tar de? Bare jeg får de i meg :-) Har noen egentlig prøvd dette produktet? Har det hjulpet på dere? Vil gjerne at håret skal bli sunnere og vokse fortere, B-vitaminer har hjulpet på meg før :-) Vannløselig betyr at B-vitaminene ikke lagres i kroppen, så hvis du ikke har B-vitaminmangel er det faktisk helt bortkastet å ta dem :-) Du bare tisser de ut igjen.
Gjest Tjoms Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Enig,helt borkastet å ta disse vitaminene med mindre du ikke får det i deg via kosten. Hvis du vil ha sunt hår, spis mye friske grønnsaker, ta tilskudd av et godt omega 3 produkt, og styr unna dritmat. Finnes ikke bedre for hud/hår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå