Gå til innhold

Norsk eksamen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler jeg må klage litt nå. Nettopp ferdig med norsk eksmen, og det gikk ikke akkurat bra for å si den sånn. Norsk er ikke mitt beste fag, men synes alle oppgave var vanskelig. Endte opp med å velge oppgave 1, og hele oppgaven ble på rundt 950 ord. Føler jeg skrev alt for lite.. :tristbla:

Noen andre som har hatt norsk eksamen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Hej :) jeg har også hatt den eksamenen idag! men jeg valgte oppgave 2 da. Jeg kan nok heller ikke skryte på meg at det ikke så strålende. Jeg fikk så dålig tid, at jeg bare måtte skrive det første som falt meg inn. Så det ble jaffal nok av dålige formuleringer og slikt! Men den muntlige eksamenen er jeg såpass fornøyd med, så bare hvis jeg klarer å stå på denne, så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde også norsk eksamen i dag. Stilen min ble heller ikke noe bra og altfor kort. Så da er vi iallefall to :fnise:

Men det har hendt før at jeg tror det har gått dårlig, men så har det egentlig gått kjempebra. Håper det er sånn for oss begge denne gangen :tommelopp:

Oss alle tre!

Endret av Nedjma
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare beklage på forhånd, men jeg føler det er på sin plass å si ifra om dette i og med at tråden på en måte handler om språk.

Det heter ikke "norsk eksamen", det heter "norskeksamen".

Ellers håper jeg det gikk bra med dere. Alltid vanskelig å vite hvordan det egentlig gikk. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her;

Takk! :) Der ser du, nosrk rettskrivning er ikke akkurat min greie :sjenert: Kom på en ting til nå i ettertid, jeg glemte å skrive hvilken oppgave jeg valgte. Sensor vil nok skjønne hvilken oppgave det er, men er det noen som vet om de trekke mye for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ts her;

Takk! :) Der ser du, nosrk rettskrivning er ikke akkurat min greie :sjenert: Kom på en ting til nå i ettertid, jeg glemte å skrive hvilken oppgave jeg valgte. Sensor vil nok skjønne hvilken oppgave det er, men er det noen som vet om de trekke mye for det?

jeg tror faktisk det har noe å si ja......

da jeg skrev på dato på innleveringen min istad, kom jeg på at jeg skrev helt feil dato på matteeksamen i går..jeg skrev år 2001 faktisk... :skratte:

når dere sier at dere skrev kort, hvor mange sider snakker vi om? jeg tror nemlig at jeg slår dere alle med den kort-heten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror faktisk det har noe å si ja......

da jeg skrev på dato på innleveringen min istad, kom jeg på at jeg skrev helt feil dato på matteeksamen i går..jeg skrev år 2001 faktisk... :skratte:

når dere sier at dere skrev kort, hvor mange sider snakker vi om? jeg tror nemlig at jeg slår dere alle med den kort-heten :(

Jeg skrev ca. to og en halv side, føler det alt for lite :sjenert: Spurte en lærer om hvor mye det forventes at man skal skrive. Han sa at ca. 800-1200 ord er greit, ligger mellom der et sted, men virker lite allikvel. Det er jo tross alt eksamen, og pleier som regel å skrive hvertfall tre sider på heldags. Hvilken oppgave valgte du Nedjma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

, 26.05.2011 kl: 22:05, det er ikke plagiat kjære sesur

Endret av norger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej :) jeg har også hatt den eksamenen idag! men jeg valgte oppgave 2 da. Jeg kan nok heller ikke skryte på meg at det ikke så strålende. Jeg fikk så dålig tid, at jeg bare måtte skrive det første som falt meg inn. Så det ble jaffal nok av dålige formuleringer og slikt! Men den muntlige eksamenen er jeg såpass fornøyd med, så bare hvis jeg klarer å stå på denne, så er jeg fornøyd :)

Jeg valgte også oppgave 2! Synes ikke det gikk bra i det hele tatt! I tillegg glemte jeg å skrive tittel :( Er så redd for å stryke, ikke bare pga. tittel men pga hele oppgava. Surra leeenge og til slutt fikk jeg så dårlig tid, at jeg bare måtte skrive noe. Jeg som pleier å være god på slike oppgaver og har kun fått høy måloppnåelse når jeg har hatt slike oppgaver ellers dette skoleåret. Dreit meg skikkelig ut, og har en utrolig vond følelse i magen nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppgaven var full av skrivefeil, lite sammenhengende og slitsom å lese. Tviler på at du får mer enn 3, maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte også oppgave 2! Synes ikke det gikk bra i det hele tatt! I tillegg glemte jeg å skrive tittel :( Er så redd for å stryke, ikke bare pga. tittel men pga hele oppgava. Surra leeenge og til slutt fikk jeg så dårlig tid, at jeg bare måtte skrive noe. Jeg som pleier å være god på slike oppgaver og har kun fått høy måloppnåelse når jeg har hatt slike oppgaver ellers dette skoleåret. Dreit meg skikkelig ut, og har en utrolig vond følelse i magen nå :(

håper alt går bra, jeg tror jeg strikker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppgaven var full av skrivefeil, lite sammenhengende og slitsom å lese. Tviler på at du får mer enn 3, maks.

Takk for vurderingen, hadde 0 dag med forberedelse jeg visst ikke kva var pensum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...