Gå til innhold

Utseendetråder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det kommet veldig mange tråder om utseende i det siste? Typ "er dette en fin mage/rompe/legg, osv", "hvor pen er du", "er du en 10'er", "er denne dama pen/sexy", "legg ut bilde av din kropp" og så bortetter..Har vært på kg i ca to år og det virker som det plutselig har tatt helt av..Noen som har lagt merke til det samme og har tenkt litt på hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lagt merke til det, men egentlig ikke tenkt nevneverdig mye over hva det kommer av. Man går vel stort sett inn på tråder med overskrifter som virker interressante, så da kan man også styre unna tråder man synes virker mindre interressante :) M.a.o. kan folk poste akkurat hva de vil for meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det bare meg eller er det kommet veldig mange tråder om utseende i det siste? Typ "er dette en fin mage/rompe/legg, osv", "hvor pen er du", "er du en 10'er", "er denne dama pen/sexy", "legg ut bilde av din kropp" og så bortetter..Har vært på kg i ca to år og det virker som det plutselig har tatt helt av..Noen som har lagt merke til det samme og har tenkt litt på hva det kan komme av?

usikerhet? hva ellers for folk til å kle av seg og søke bekreftelse på nett

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er generelt store trender på KG har jeg lagt merke til. I en periode var det så å si bare tråder om penisstørrelse. Det føltes i det minste slik. Aner ikke hvorfor det er sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er mye pes om hvor stor er rompa di,hvor mange cm er det rundt magen din osv

Personlig synes jeg enktelte poster bare er lagd bare for å få oppmerksomhet. Gidder ikke å svare på slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...