AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har ei brev venninne som i d site sier at hun ikke har penger til frimerke, noe jeg syns er litt rart. Har sendt med frimerke denne gang, så jeg er spent på hva hun sier nå. Hva tenker dere andre om dette? Er hun ute etter å lure meg?
FrøkenJosefine Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Lure deg? For et frimerke? Nei... Hvor gamle er dere? 7
Jill Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Om poenget er at dere skal kommunisere, så kan dere vel bare gå over til mail? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Dersom dette ikke er en tulletråd: Du skal ikke se bort fra at neste gang bed hun om en hundrelapp, deretter noen kontantkort, så en tusenlapp osv. Ikke gi bort noe. Et frimerke her og der er ok, men du betaler jo på en måte for at hun skal skrive til deg...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Det kan godt være. Men la meg stille spørsmål tilbake. Hvor stort økonomisk tap er ett frimerke eller to for deg? Det er jo ikke mange kronene..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Det kan godt være. Men la meg stille spørsmål tilbake. Hvor stort økonomisk tap er ett frimerke eller to for deg? Det er jo ikke mange kronene.. Nei, et frimerke koster ikke mange kronene, men tydeligvis såpass masse at brevvennen ikke har råd til det... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå