Gå til innhold

Vors før man tar piercing?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har planer om å ta piercing nedentil neste uke (ikke midt i selve greia, men rett over) og lurer da på om det er greit å ta seg et par shots eller noe i forkant så man slipper å kjenne så mye på smerten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Bør vel kanskje også legge til at planen er å pierce meg hos et studio, ikke hjemme. Bare så vi har det klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøse piercingstudioer vil nekte å pierce deg dersom de har mistanke om at du har drukket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og grunnen til det eeer? For å forhindre at folk gjør noe dumt i beruset tilstand de kan komme til å angre på senere? I såfall, hva om man stikker innom og bestiller time og gir beskjed om planene FØR man stikker hjem og drikker for så å komme tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jævla dumt å gjøre, og mest sansynlig vil du ikke få lov til å pierce deg. Alkohol tynner ut blodet.

Har du virkelig lyst på piercing, så klarer du den smerten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan gå galt om man drikker i forveien da, sett bort ifra at man i verste fall kan bli nektet å bli piercet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feig løsning synes jeg. Skal man ta piercing eller tatovering så burde man tåle smertene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feig løsning synes jeg. Skal man ta piercing eller tatovering så burde man tåle smertene.

Det var ikke dèt jeg spurte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan gå galt om man drikker i forveien da, sett bort ifra at man i verste fall kan bli nektet å bli piercet?

Du tynner ut blodet, og kan derfor blø mer når du tar piercingen. Du kan også få lettere infeksjon senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en tar i brystvorten kan man få smurt på bedøvelseskrem, funker ikke det for underlivet også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...