Wit1 Skrevet 27. mai 2011 #21 Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg skyller av og setter inn det jeg bruker i oppvaskmaskinen etterhvert som jeg er ferdig med det i matlagingen. Deretter skyller jeg alt og setter kjeler og sånt i oppvaskmaskinen før jeg setter meg ned og spiser. Er det stekepanner, eller store kjeler vasker jeg det også før jeg spiser. Etter at vi har spist setter alle sitt eget direkte inn i oppvaskmaskinen, og så setter jeg eller min kjære inn skåler/fat og sånn som vi har servert av. HATER rot på benken Endret 27. mai 2011 av Wit1
Pria Skrevet 27. mai 2011 #22 Skrevet 27. mai 2011 Vi vasker opp under matlagingen så det ikke hoper seg opp masse og setter ting i oppvaskmaskinen etterhvert som vi er ferdige med å bruke dem. Stringler kjøkkenet etter middagen. Jeg orker ikke komme inn på kjøkkenet og bli møtt av gammel oppvask, størknede matrester, rot og griseri.
Gjest gurimalla Skrevet 27. mai 2011 #23 Skrevet 27. mai 2011 Vi strigler også kjøkkenet og spisebordet etter middag. Det er også strøkent når vi legger oss om kvelden og etter frokost.
Gjest navnelapp Skrevet 27. mai 2011 #24 Skrevet 27. mai 2011 Eg vaskar av det meste undervegs i matlaginga, steikepanna får seg ein omgang med kost og zalo før vi set oss til bords. Er det ting som skal gratinerast eller kolne litt så er eg stort sett ferdig før vi et. Alt som kan gå i oppvaskmaskinen vert sett inn der umiddelbart etter bruk.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #25 Skrevet 27. mai 2011 Jeg er alene. Jeg vasker opp gryter og panner underveis i middagen, og så vasker jeg opp etter meg med en gang jeg har spist.
koldbruna Skrevet 27. mai 2011 #26 Skrevet 27. mai 2011 Her blir alle kopper og kar skylt å satt inn i oppvaskmaskina med engang,og kjøkkenbenken min er ryddig til en hver tid.Det er også resten av kjøkken. Frøkna må også hjelpe til,og hun tar ut av oppvaskmaskina når den er ferdig.
Lillie Skrevet 27. mai 2011 #27 Skrevet 27. mai 2011 Som regel med en gang, eller underveis mens jeg lager maten (vasker kar og stekepanna når jeg er ferdige med de). Det som ikke får plass i oppvaskmaskinen tas for hånd. Jeg liker at kjøkkenet er rent og klart til kveldsmaten. Og så får jeg litt "noia" av rotete og skitne kjøkken, innrømmer det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå