Gå til innhold

Er det ekkelt med tynne menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tynne jenter er såklart veldig populære blant gutta, men hva synes dere jenter om tynne gutter? Er det avtennende med tynne og slanke menn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tynne menn kan også være tiltrekkende, men alt har ei grense!:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke tynne menn. Men slanke og litt trente er flott.

Skrevet

Hvis du mener slank mann, som DENNE, så nei, det er relativt digg :)

Hvis du mener tynn som DENNE mannen, så ja, det er turnoff.

• Liker 1
Skrevet

Det går en hårfin linje mellom tynn og -for- tynn. Det gjelder for både menn og kvinner.

Skrevet

Det går en hårfin linje mellom tynn og -for- tynn. Det gjelder for både menn og kvinner.

Kvinner kan aldri bli for tynne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ikke på de tynne som sexy sånn til vanlig, men minst tre av de jeg har hatt et slags forhold til har vært av den tynne sorten, og da har jeg tent på dem som bare juling.

• Liker 1
Gjest mann20
Skrevet

Kvinner kan aldri bli for tynne.

+1

Skrevet

Så lenge lyset er av og de har en fitte, er det ingen problem. Nå er nå eg riktignok 18år og har ekstremt lave krav, men i mine øyner kunne eg fullt hatt meg med de.

Ja? Det er i alle fall ikke langt unna idealet.

Dette må jo være trolling? :klo:

• Liker 1
Skrevet

For min del så går det rett og slett ikke. Nå ser jeg lengre enn utseende, men tynne menn er ikke noe for meg.

• Liker 1
Skrevet

Ja? Det er i alle fall ikke langt unna idealet.

Synes de har stor potensial til å bli fine eg. Motsetning til halvfete damer, som har ødelagt utseende sitt for alltid, ved at huden er strekket, fettet settet seg i trynet etc.

Gjest Annie
Skrevet

Det er ikke ekkelt, men jeg synes menn skal ha masse kjøtt og muskler på kroppen. Det er jenter som skal være supertynne, ikke gutter. Men skal være store og sterke, ikke slanke og feminine.

Gjest Shelob
Skrevet

Jeg tenker ikke på de tynne som sexy sånn til vanlig, men minst tre av de jeg har hatt et slags forhold til har vært av den tynne sorten, og da har jeg tent på dem som bare juling.

Enig med denne. Faller for personen, om han er tynn, blir tynn til sexy for meg :)

• Liker 2
Skrevet

Synes de har stor potensial til å bli fine eg. Motsetning til halvfete damer, som har ødelagt utseende sitt for alltid, ved at huden er strekket, fettet settet seg i trynet etc.

Jeg er selvsagt enig i at tynne damer er vakrest, men kan vi gå tilbake til det opprinnelige temaet, folkens?

Skrevet

Hvis du mener tynn som DENNE mannen, så ja, det er turnoff.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke ekkelt, men jeg synes menn skal ha masse kjøtt og muskler på kroppen. Det er jenter som skal være supertynne, ikke gutter. Men skal være store og sterke, ikke slanke og feminine.

Helt enig. ;) Store gutter og vevre jenter er mest attraktivt.

Skrevet

Vet ikke om jeg vil bruke ordet ekkelt,men jeg tenner ikke på en tynn mann nei.

Liker en som har mer kjøtt på beina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...