Gå til innhold

Får ikke orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å være anonym nå...

Jeg har aldri hatt orgasme før. Jeg liker godt sex, men har aldri hatt orgasme under sex. Jeg er heller ikke så glad i å masturbere, det er helt greit, men jeg får det liksom ikke helt til.

Samboeren min har kjøpt en vibrator, og jeg tror han synes det er mer morsomt enn meg, for jeg liker ikke så godt å putte den inn i sjeden.

Men, nå kommer det. Samboeren min er innimellom på forretningsreise nå, og når han har vært borte, og jeg blir litt nøden, så har jeg lekt meg med vibratoren på klitoris, i alle fall oppi der, i området rundt klitoris, og det er fantastisk godt.

I går lå jeg naken for meg selv, med spredte bein, og hadde på nytt funnet fram vibratoren. Jeg strudde den på og begynte å kose med meg selv. Det var helt fantastisk godt, helt ubeskrivelig godt. Etter hvert følte jeg det ble så kraftig, at jeg knapt kunne styre meg, jeg kjente det bygge seg opp, så kraftig at jeg ikke turte holde på lenger. (Kjenner det pulserer i underlivet bare jeg skriver om det...)

Det jeg lurer på er om dersom jeg hadde holdt på litt lenger, hadde jeg fått orgasme da? Hvordan føles en orgasme? Er det noe jeg kan gjøre, kjøpe som kan hjelpe meg å få orgasme?

Svært takknemmelig for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

haha du er nå en artig skrue :fnise: glad jeg kan få :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare tørre å ikke stoppe:)

Skrevet

Det høres ut som du var på god vei hvertfall!

Første gang jeg fikk orgasme visste jeg bare at det var det. Jeg tror du vil skjønne det selv når det kommer. Du oppnår en enormt god følelse og føler deg gjerne avslappet og rolig etterpå. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...