AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg er så redd. Jeg sitter her alene hjemme, det blåser så det uler, jeg hører rare lyder og det er mørkt ute. Er også første gangen jeg er hjemme alene på natta. Jeg tør ikke en gang å legge meg eller slå av lysene.
Antlers Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Tenk litt på dette: Hva er du egentlig redd for? Hvor sannsynlig er det at det du er redd for skjer? Hva kan du gjøre for å føle deg tryggere akkurat nå? Det er helt ok å sove med lysene på, om det er det som skal til. Ha telefonen på nattbordet, og lås alle dører. Kanskje kan du sette på TV eller radio, slik at det overdøver vinden 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Jeg synes du skal prøve å legge deg. Så kan du finne en kanal på radioen med musikk og ha den på lav styrke. La et lite lys stå på og tenk positive tanker. Lydene du hører er bare vinden som tar tak i trær o.l. og knirking i huset. Det som er der ute i mørket er akkurat det samme som er der når det er lyst og det er du jo ikke redd for. Dette går bra, vet du. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå