Gå til innhold

Hvor er Ekebergveien 109 - KFUM-hallen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor Ekebergveien 109 er?

Det er visst KFUM-hallen, men er ikke kjent...

Skal ha norsk-eksamen imorgen, eller om noen få timer så må legge meg snart ...

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at det er i Oslo ... men det var kanskje ikke vits i... :fnise: er litt trøtt her :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg er grusomt off topic, men privatisteksamen er noe av det minst luksuriøse som finnes, man blir plassert i en hall man aldri har vært før og der skal man løse en oppgave på et visst antall timer... og det skal avgjøre fremtiden...sukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et mål at eksamen av noe slag skal være luksuriøst? Humanistiske og samfunnsvitenskapelige fag på universitet og høgskoler fungerer på samme måte, karakteren i faget består av én eksamen, som skrives i hall på et visst antall timer. Velkommen til det norske utdanningssystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg er grusomt off topic, men privatisteksamen er noe av det minst luksuriøse som finnes, man blir plassert i en hall man aldri har vært før og der skal man løse en oppgave på et visst antall timer... og det skal avgjøre fremtiden...sukk.

Det er svært så vanlig skal jeg si deg.

Få, om noen, utdanningsinstitusjoner har fasiliteter til å tilby eksamen i flotte omgivelser til tusenvis av studenter samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg tok 8-trikken i morges fra Jernbanetorget, og gik av på Holtet, der var det nærmest straka vegen til KFUM-hallen. Jeg googlet det inatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...