Gjest nina Skrevet 15. juni 2011 #21 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har prøvd Active pushup nå i 2 mnd. Jeg tror nokk at man må bruke den mins i 3 mnd for å kunne se merkbare resultater. Jeg selv kan merke at puppene ble mere fyldigere ( du vet, etter amming av 2 barn kan man liksom ikke skrike hurra for volume på brystene Så svaret er ja - det er vert å prøve for mitt vedkommende
hulaboer Skrevet 15. juni 2011 #22 Skrevet 15. juni 2011 Er en pille som skal jøre puppene større. Fristende å prøve, men virker det? Nei, det gjør ikke det. Det finnes ingen "mirakelkur".
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #23 Skrevet 14. august 2011 Jeg er kanskje ung og dum og går rett på, men herregud kan en tusen lapp av naturlige ingredienser ha en sjangs på å gjøre dem større så er det da verdt et forsøk, virker antagelig ikke, men verdt en tusenlapp mener da jeg
Gjest mona Skrevet 27. august 2011 #24 Skrevet 27. august 2011 Jeg har prøvd Active pushup nå i 2 mnd. Jeg tror nokk at man må bruke den mins i 3 mnd for å kunne se merkbare resultater. Jeg selv kan merke at puppene ble mere fyldigere ( du vet, etter amming av 2 barn kan man liksom ikke skrike hurra for volume på brystene Så svaret er ja - det er vert å prøve for mitt vedkommende Hei. Er du fornøyd med resultatene? Hvor lenge varer en pakke om man tar en tabbelett om dagen? Takk forsvar
Nevian Skrevet 27. august 2011 #25 Skrevet 27. august 2011 Hihi, jeg gikk inn på denne tråden i den tro at den omhandlet armhevinger 2
risari Skrevet 14. september 2011 #27 Skrevet 14. september 2011 Jeg har nettopp helt bevisst vært lettlurt og bestilt det tilbudet til active pushup. jeg har alltid vippet mellom 75A og B. Jeg trener en del og synes det er synd at det må gå utover puppene slik at det lille jeg har forsvinner. Jeg kan prøve å holde denne tråden oppdatert etter jeg har prøvd det ut en stund? :-)
Gjest redstar Skrevet 14. september 2011 #28 Skrevet 14. september 2011 Jeg trodde også dette var en tråd om push ups:p Men ja, hadde jo vert supert med en slik pille, men tror neppe det funker.. For en stund tilbake var det jo denne kremen, husker ikke hva den het men jeg kjøpte den ivertfall på dilarafashin.no dum som jeg var, men den funka ikke.. haha.. jeg prøvde den ikke så lenge heller, for jeg fikk høre at den hovna bare opp puppene dine men ingenting mer.. Leser rundt om kring at denne pillen funker men regner med at det er folk som selger dem som skriver dette for det er ikke mange innleggene.. hm. TS: La oss høre hva legen din sa da, funker den vil jeg også ha! haha! Me want bigger booooobs:)
Gjest Anonym Skrevet 16. september 2011 #29 Skrevet 16. september 2011 Du Anonyme som skulle ringe legen osv osv.. har du prøvet Active Push up ?
lunem Skrevet 16. september 2011 #30 Skrevet 16. september 2011 Har hørt om en del kremer som skal være brystforstørrende.. Legger ved en link her: http://www.shytobuy.no/cc-fabulous-breast-cream.html Har sett flere produkter fra flere leverandører, men fann ikke noe i farta nå Kom over en krem tidligere med mange kommentarer fra fornøyde kunder:)
Gjest redstar Skrevet 17. september 2011 #31 Skrevet 17. september 2011 De fleste "fornøyde" kundene er som regel selgere av produktet så man kan vel egentlig ikke stole på dette. Tror neppe kremen funker... uheldigvis!
Gjest mona Skrevet 19. september 2011 #32 Skrevet 19. september 2011 Jeg har nettopp helt bevisst vært lettlurt og bestilt det tilbudet til active pushup. jeg har alltid vippet mellom 75A og B. Jeg trener en del og synes det er synd at det må gå utover puppene slik at det lille jeg har forsvinner. Jeg kan prøve å holde denne tråden oppdatert etter jeg har prøvd det ut en stund? :-) ja, det hadde vert fint om du holder oss oppdatert.
Gjest redstar Skrevet 23. september 2011 #33 Skrevet 23. september 2011 Denne kremen er vel en av den meste solgte her til lands når det gjelder puppeforstørrelse, og den virker ikke! Se TV 2 hjelper deg`s test her! Vi må nok bare vente lengre jenter!
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #34 Skrevet 23. september 2011 Dere får gjøre som dama i denne vitsen Nydusjet står hun foran speilet ved siden av sin mann, og klager på sine små bryster. I stedet for å si som han pleier, at de ikke er små, gir han i stedet et råd. Han sier: Dersom du vil at dine bryster skal bli større, ta da en bit toalettpapir og gni den mellom brystene et par sekunder hver dag. Litt sjokkert, men nysgjerrig nok til å prøve, tar hun en bit toalettpapir. Stiller seg foran speilet å begynner å gni. Hvor lang tid vil dette ta spør hun sin mann. Det tar noen år, så blir de større. Svarer han selvsikkert. Hun slutter å gni, og sier: Tror du virkelig at mine bryster vil bli større av å gni papir mellom dem i noen år? Uten å blunke svarer han: Det har jo virket på rumpa di', eller hva?
Gjest Kristine Skrevet 31. desember 2012 #36 Skrevet 31. desember 2012 Har prøvd dette selv, og det funker. er bare halvveis i kuren som er på 6mnd. Men de er blitt litt større :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå