AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har mange ganger hatt vondt i nakken/skuldrene pga f.eks. anspenthet, overbelastning, feil sovestilling osv. Jeg har på en måte "prøvd det meste" i den retning og er ikke pysete i forhold til slikt ubehag. Men nå har jeg vondt/ubehag på en helt ny måte som jeg aldri har opplevd før, og ble litt bekymret. Jeg føler en slags generell stivhet/ømhet (klarer ikke definere det helt) fra skuldrene og oppover nakken helt opp til ca. midt på hodet. Det er ikke spesielt vondt på en side, men liksom et slags jevnt "trykk" hele veien. Normalt sett så vet jeg alltid hvorfor jeg har nakkevondt, men denne gangen klarer jeg ikke å finne ut hva det kommer av. Det dukket bare ganske plutselig opp for to dager siden. Noen som kjenner dette igjen? Kan det være noe annet enn vanlige stramme muskler?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 jeg tror det er fordi du er anspent - tipper du sover med skulderne godt oppover nakken å?! eneste som funker - TRENING! styrke på armer - rygg og skuldre! det er himmelriket med slik trening når du er så anspent! i tillegg spikermatte, type nakkepute de selger på helsekosten, 10 min på den hver dag! tata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå