Gå til innhold

Harry Potter - igjen


Arwen

Anbefalte innlegg

Min kom heller ikke i går. Kan liksom ikke kjøpe den heller for da har jeg plutselig TO bøker også koster det meg å sende den ene tilbake.

Og i dag kommer den sikkert for i dag reiser jeg bort. :x

Jeg ville ringt Mao, sagt at dette ikke var holdbart, og at de bare skulle sende en "gratis retur"-lapp (til å klistre på pakken) med èn gang. Hva om du skulle gitt den i gave nå til helga for eksempel? Da måtte du jo nesten ha kjøpt den i butikk uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg nilest siden jeg fikk den - klarte virkelig ikke å legge den fra meg - ble ferdig i natt. For en bra bok! *veldig forøyd*

Imponert Arwen :D

Litt av en murstein å komme igjennom da....

Jeg vil nyte den så lenge som mulig, så jeg legger litt bånd på meg selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert Arwen :D

Litt av en murstein å komme igjennom da....

Jeg vil nyte den så lenge som mulig, så jeg legger litt bånd på meg selv :wink:

:ler: har et bokproblem, klarer ikke slutte å lese når jeg først har begynnt. Er imponert over dere som klarer å nyte bøkene jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt at det har kommet et syndrom som er oppkalt etter HArry Potter bøkene?

Galtvort-syndromet: Det er barn som kommer på legevakta med ekstrem hodepine, etter å ikke ha kunnet legge fra seg boka på dagevis... -helt sant!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel..jeg fikk ingen bok fra mao. Da jeg spurte om konpensasjon fikk jeg til svar at de skulle etterlyse boka på posten, dekke kravet og om jeg ville kunne jeg legge inn en NY bestilling. :murvegg: Siden de foreslo at jeg la inn ny bestilling regner jeg ikke med at den jeg bestilte noen sinne kommer. Like greit. I dag kjøpte jeg boka i butikken.

NÅ kan jeg ENDELIG lese den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...