9naah Skrevet 26. mai 2011 #21 Skrevet 26. mai 2011 I helgen var jeg på fest, og der var sengevennen min også. Han stod litt lengre vekke, også så jeg at han ville ha kontakt. Så leste jeg på munnen hans: skal vi gå? Og sånn ble det! (bor på en liten plass, så vil ikke at folk skal få misstanke om noe )
Gjest HunterLady Skrevet 26. mai 2011 #22 Skrevet 26. mai 2011 Vi lå i senga og plutselig fikk jeg lyst å suge han. Grep rundt kuken og la meg med hodet under dyna hans. Etter det blei det sex i alle stilliger. Han kom og jeg brukte vibratoren etterpå med en kuk i munnen full av sæd og safter. Nam!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #23 Skrevet 26. mai 2011 Etter å ha prata med en gammel kjenning ute på byen Jeg: Så, vi fyrer nash hos deg eller? Han: Ja klart, men jeg har bare plass til en person til i leiligheta Så gikk vi rett hjem til han og hadde sex
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2011 #24 Skrevet 27. mai 2011 I helgen var jeg på fest, og der var sengevennen min også. Han stod litt lengre vekke, også så jeg at han ville ha kontakt. Så leste jeg på munnen hans: skal vi gå? Og sånn ble det! (bor på en liten plass, så vil ikke at folk skal få misstanke om noe ) Alle på "en liten plass" la merke til at dere gikk begge to etter at han mimet noe tvers over rommet til deg. De forstår det, siden de gjør det samme selv. Rest assured: folk vet om det.
Stefan Skrevet 27. mai 2011 #25 Skrevet 27. mai 2011 Jeg: Hvis jeg slår deg i guitar hero så puler vi. Han: Ok. Jeg antar han tapte med glans...
9naah Skrevet 27. mai 2011 #26 Skrevet 27. mai 2011 Alle på "en liten plass" la merke til at dere gikk begge to etter at han mimet noe tvers over rommet til deg. De forstår det, siden de gjør det samme selv. Rest assured: folk vet om det. Nei, jeg sa at jeg hadde vondt i hodet, og gikk sikkert hejm om ikke så lenge. Og så 5-10 min etterpå sa sengevennen min at han skulle hente mere øl i bilen sin (etter at jeg hadde gått ut..). Så ingen vet om det, nei!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #27 Skrevet 27. mai 2011 Nei, jeg sa at jeg hadde vondt i hodet, og gikk sikkert hejm om ikke så lenge. Og så 5-10 min etterpå sa sengevennen min at han skulle hente mere øl i bilen sin (etter at jeg hadde gått ut..). Så ingen vet om det, nei! Gjør det noe om folk vet da?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #28 Skrevet 27. mai 2011 Han: Skal jeg lage frokost? Meg: mfght Han: Så, har du lyst på baguetter da? Meg: hmm.. Ja. Har du lyst på meg? Han hadde det 1
Gjest Raindrops Skrevet 27. mai 2011 #29 Skrevet 27. mai 2011 Jeg antar han tapte med glans... Haha, ja, men for å være ærlig hadde han gjort det uansett, for jeg er en jævel i guitar hero, og det visste vi begge to 1
Gjest Raindrops Skrevet 27. mai 2011 #30 Skrevet 27. mai 2011 Jeg antar han tapte med glans... Haha, ja, men for å være ærlig hadde han gjort det uansett, for jeg er en jævel i guitar hero, og det visste vi begge to
Caramela Skrevet 27. mai 2011 #31 Skrevet 27. mai 2011 Han var i sofaen, zappa på tv'n. Jeg gikk på badet. Kom ut igjen naken.
Personlig12 Skrevet 27. mai 2011 #32 Skrevet 27. mai 2011 Våknet i natt av en som var veldig kåt, det tok ikke lang tid før jeg også ble det. Deilig måte å bli vekket på midt i natta
watermeloon Skrevet 27. mai 2011 #33 Skrevet 27. mai 2011 Jeg var på besøk hos han. Etterhvert begynte han å dra av meg buksa og prøvde å få hodet sitt inn mellom beina på meg. Det her var i en stue, med vinduer det ikke gikk ann å dekke til. Derfor dro jeg han med inn på soverrommet
Gjest birry93 Skrevet 28. mai 2011 #34 Skrevet 28. mai 2011 Tok en klassiker, og tasset inn på badet der min kjære sto og dusjet.
Gjest Lacus Skrevet 28. mai 2011 #35 Skrevet 28. mai 2011 Var på fest på en ukjent plass. Jeg og en jeg har holdt litt på med hadde hatt en spenning mellom oss hele kvelden så jeg spurte lurt om han kunne vise meg hvor badet var. Han dro meg med inn i et slags vaskerom i steden for, lempa meg oppå en fryseboks som sto der og dro opp kjolen. Litt flaut når noen kom inn og tok oss på fersken, men da gikk vi hjem til meg å fortsatte der
Gjest NN Skrevet 28. mai 2011 #36 Skrevet 28. mai 2011 Var på fest på en ukjent plass. Jeg og en jeg har holdt litt på med hadde hatt en spenning mellom oss hele kvelden så jeg spurte lurt om han kunne vise meg hvor badet var. Han dro meg med inn i et slags vaskerom i steden for, lempa meg oppå en fryseboks som sto der og dro opp kjolen. Litt flaut når noen kom inn og tok oss på fersken, men da gikk vi hjem til meg å fortsatte der Hvordan var selve knullinga, hva gjorde dere?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #38 Skrevet 28. mai 2011 jeg gikk på gata alene en tuk tuk man sa til meg you want fuck lady i know good place. ok sa jeg 5 min etter på satt jeg å kikka på ca 100 jenter jeg bestemte meg og ropte number 11 please. mannen som jobbet der ropte i mikrofonen พ่ดอพ่ำพ่ดสฟสกใ. dama kom bort å hentet meg. jeg betalte og så gikk vi på rommet.
Gjest Lacus Skrevet 28. mai 2011 #39 Skrevet 28. mai 2011 Hvordan var selve knullinga, hva gjorde dere? Godt så klart. Vi gjorde litt av hvert igrunn.
Gjest NN Skrevet 28. mai 2011 #40 Skrevet 28. mai 2011 Godt så klart. Vi gjorde litt av hvert igrunn. Så deilig da, klarte han å få deg til å komme? hvordan skjedde det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå