AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg skal ta t-banen til bryn senter. Skal ta den fra Oslo s (jernbanetorget) Noen som vet hvor jeg må gå av? Jeg skal til Bryn senter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Del Skrevet 25. mai 2011 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 25. mai 2011 #3 Del Skrevet 25. mai 2011 Nærmeste T-bane er vel Høyenhall hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Del Skrevet 25. mai 2011 Dytting er en uting, men jeg skal hjelpe deg likevel. Du tar linje 4 til Høyenhall, derfra ser du senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 25. mai 2011 #5 Del Skrevet 25. mai 2011 mot bergkrystallen.. sånn i tilfelle du lurte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Del Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk! Skal ta meg en tur nå, siden det stenger kl.21. Har aldri vært der før. Da tar jeg linje 4 mot bergkrystallen og går av på Høyenhall, og er det vanskelig å se senteret? Ser med det fra t-bane stasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Del Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk! Skal ta meg en tur nå, siden det stenger kl.21. Har aldri vært der før. Da tar jeg linje 4 mot bergkrystallen og går av på Høyenhall, og er det vanskelig å se senteret? Ser med det fra t-bane stasjonen? Som sagt, du kan ikke unngå å se det. På motsatt side av motorveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Del Skrevet 25. mai 2011 *dytt* 2 minutter, er dette dytterekord? God tur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #9 Del Skrevet 25. mai 2011 Som sagt, du kan ikke unngå å se det. På motsatt side av motorveien. Hvordan kommer man seg over motorveien da, må jeg gå en stor omvei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #10 Del Skrevet 25. mai 2011 2 minutter, er dette dytterekord? God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #11 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvordan kommer man seg over motorveien da, må jeg gå en stor omvei? Du går over fotgjengerfeltet ved t-banestasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 25. mai 2011 #12 Del Skrevet 25. mai 2011 Hvordan kommer man seg over motorveien da, må jeg gå en stor omvei? Du må ikke gå over noe motorvei. Du går ned trappene fra perrongen til du kommer ut på veien, og finner fotgjengerfeltet, går over veien med retning mot senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 25. mai 2011 #13 Del Skrevet 25. mai 2011 til neste gang er www.trafikanten.no et godt tips.. Addressen til dit du skal finner du på internett, og du kan også se kart over området på trafikanten! God reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 25. mai 2011 #14 Del Skrevet 25. mai 2011 Du kan ta Bergkrystallen til Høyenhall. Du går av der, ned trappen og over på den andre siden. Så må du over veien og så går du bare oppover mot senteret. Er ikke så vanskelig, du finner lett ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #15 Del Skrevet 25. mai 2011 Takk for all hjelp og alle svar. Blir stadig imponert over hvor hjelpsomme folk kan være Jeg fant frem, ja! Først var jeg litt desorientert når jeg gikk av på Høyenhall, og gikk etter de andre som gikk av. Skjønte ikke hvor Bryn senter kunn være ... Så snudde jeg meg og så et STORT senter! Klødde meg litt i hodet før jeg fant ut at jeg måtte gå ned en trapp, gjennom en undergang og når jeg kom ut brukte jeg magefølelsen og gikk langs bilveien som gikk i bro over en annen bilvei. Da var det straka vegen, gitt! Fikk kjøpt meg noe også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå