Gjest lonely BBW Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 I USA og England så eksisterer det spesielle klubber og utsesteder som er beregnet på alt fra lubne og kraftige til direkte store jenter, så jeg lurte på om det finnes noe lignende i Norge? Man blir jo litt trist av alle de kalde blikkene man får på vanlige utesteder, så det ville vært vidunderlig om det fantes et sted som er litt chubbygirl friendly, og hvor vi damer med litt kjøtt på beina kan treffe hverandre, kose oss og danse litt sammen med menn som ikke avskyr oss, og hvor vi kan slappe av og ikke behøve å være redde for å få en masse slemme blikk. Finnes det et slikt sted? Helst i Oslo-området. Hilsen lonely BBW.
Mamoli Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 I USA og England så eksisterer det spesielle klubber og utsesteder som er beregnet på alt fra lubne og kraftige til direkte store jenter, så jeg lurte på om det finnes noe lignende i Norge? Man blir jo litt trist av alle de kalde blikkene man får på vanlige utesteder, så det ville vært vidunderlig om det fantes et sted som er litt chubbygirl friendly, og hvor vi damer med litt kjøtt på beina kan treffe hverandre, kose oss og danse litt sammen med menn som ikke avskyr oss, og hvor vi kan slappe av og ikke behøve å være redde for å få en masse slemme blikk. Finnes det et slikt sted? Helst i Oslo-området. Hilsen lonely BBW. Hei Det har jeg aldri hørt om.. Men jeg må bare få si at det var et utrolig trist innlegg å lese. At man skal føle man får kalde blikk fordi man er litt større enn idealet eller den "normale" jenta i gata er rett og slett grusomt. Man skal ikke skamme seg for kroppen man har- men det er MANGE som skal skamme seg over egen oppførsel. Jeg håper du finner en slik klubb du søker, om ikke får du kose deg på de vanlige utestedene og prøve å gi blaffen i alle idiotene som finnes rundt omkring, selv om det kanskje ikke er så lett. Lykke til! Klem fra Mamoli 6
Gjest lonely BBW Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Hei Det har jeg aldri hørt om.. Men jeg må bare få si at det var et utrolig trist innlegg å lese. At man skal føle man får kalde blikk fordi man er litt større enn idealet eller den "normale" jenta i gata er rett og slett grusomt. Man skal ikke skamme seg for kroppen man har- men det er MANGE som skal skamme seg over egen oppførsel. Jeg håper du finner en slik klubb du søker, om ikke får du kose deg på de vanlige utestedene og prøve å gi blaffen i alle idiotene som finnes rundt omkring, selv om det kanskje ikke er så lett. Lykke til! Klem fra Mamoli Tusen takk for snille ord.
Gjest HunterLady Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Dere kan jo alltids holde private foreninger?? Neida, jeg tuller obviously. Jeg synes du skal heve deg over de stygge blikkene jeg! Vis at du er den frodige kvinnen du er, og at du kan ha det gøy uansett kilovekt! Uansett så tror jeg kanskje at noe av det du føler er innbilt.. 2
Xaphan Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Min erfaring er at mange på byen sender stygge blikk uansett størrelse. Jeg får ikke flere stygge blikk enn mine "perfekte" tynne venninner. Eller jo, kanskje, men det er sannsynligvis av helt andre grunner. 1
Gjest HunterLady Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Det erfarer jeg også. Om blikk kunne drept, så hadde jeg hatt seriøse problemer. Har ikke tall på hvor mange som skuler på meg når jeg er ute. Alltid like hyggelig!
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Det erfarer jeg også. Om blikk kunne drept, så hadde jeg hatt seriøse problemer. Har ikke tall på hvor mange som skuler på meg når jeg er ute. Alltid like hyggelig! Hvorfor skuler der på deg da? Fordi du er overvektig?
Sommerdans Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er nok enig i det flere sier her: det er nok like mange "tynne" som får stygge blikk. Jeg er helt normal, og får noen stygge blikk jeg også. Det kan være misunnelse, sjalusi, oppførsel, you name it! Noen mennesker er skadefro, og ønsker å gjøre andre vondt for å se bedre ut selv. Håper inderlig du klarer å heve deg over disse blikkene. Det er leit å høre at noen ikke trives særlig på utesteder. Lykke til! Hilsen Sommerdans.
Elanio Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Jøss, er det menn som sender stygge blikk til lubne jenter.. Vi har tydelig en lang vei å gå. Lubne damer kan være like fine som slanke, det er ansiktet som teller mest, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 om slanke jenter skulle hatt egene utesteder hadde det blitt drama tenker jeg. hev deg over blikkene
Lillemeg25 Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Det er ikke bare store jenter som får stygge blikk. Jeg er 170 høy og veier rundt 62 nå. Jeg har fått mange stygge blikk fra jenter på byen. Det er bare å heve seg over det.
Næjøss Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 En venninne av meg fikk stadig kalde blikk av andre når hun var på byen og slikt. Men hun bukte med det ved å tenke at de bare var missunnelige på henne. Og på den måten puffet hun opp selvtilliten også Prøv det, eller overse blikkene totalt, le av dem som ser stygt på deg. De er idiotene
Gjest Shelob Skrevet 26. mai 2011 #13 Skrevet 26. mai 2011 Har du selvtillit og viser det, er det kanskje misunnelse bak de stygge blikkene, TS!
Gjest tande p Skrevet 26. mai 2011 #14 Skrevet 26. mai 2011 Dette er generelt følelsen man får som utlending i Skandinavia, at folk skuler stygt på hverandre når de egentlig skal gå ut for å more seg, eller de forsøker så godt de kan å ignorere andre. Og som mann må jeg si at det dessverre stemmer at også kvinner her går rundt som is-dronninger med stolt holdning og uten antydning til smil dersom blikk møtes. Puffet opp selvtillit, ja det kan nok stemme. Man forsøker veldig hardt å være uber-kul. Det ligger bare i kulturen eller klimaet eller noe, hva vet jeg. Dersom noen av dere feite damer ønsker oppvartning burde dere ta turen til USA. Generelt sett, der behandles alle damer som ekte damer, menn er generelt høflig og hyggelig mot alle, og javisst, kanskje man konkurrerer om å være gentleman-aktig for damenes gunst, ja også for de som er deilig runde i kantene. Ganske motsatt av Oslo, er jeg redd.
Chiyo Skrevet 26. mai 2011 #15 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har en følelse at jenter sender hverandre stygge blikk uansett størrelse. Jeg fikk selv et stygt blikk av en jente på universitet mitt for ingen grunn senest i går. Enten ser folk stygt på deg fordi du er overvektig, eller fordi du har for mye sminke, kanskje fordi du er veldig pen og folk tenker at du er en bitch osv. Det finnes mange grunner til at folk gir stygge blikk. En jente jeg gikk i klasse med ble innlagt på psykisk fordi hun slet sånn med depresjon og dårlig selvbilde. Da vi gikk på ungdomsskolen var dette den peneste jenta som var kjempe populær, men kjempe mange hatet henne og tilslutt taklet hun det ikke mer. Mange jenter blir fort sjalu på noen hvis de er veldig vakker. We're all bitches!
Gjest HunterLady Skrevet 26. mai 2011 #16 Skrevet 26. mai 2011 Hvorfor skuler der på deg da? Fordi du er overvektig? Nei det er nok ikke derfor siden jeg ikke finnes overvektig. Men hva som er grunnen gidder jeg ikke bruke energi til å tenke på. Om jeg skulle tenkt slik, så hadde selvtilliten min sunket betraktelig.
Marry Skrevet 27. mai 2011 #17 Skrevet 27. mai 2011 uff så trist å lese! Hvor er det du har gått ut tidligere? Jeg bor i oslo og er mest glad i barer og litt mer avslappende utesteder enn typ Emil og Samuel og lignende steder. Selv er jeg mye ute på grünerløkka, her opplever jeg det er folk i alle former og farger uten at noen blir dømt av den grunn. (det er jo mulig at folk ser stygt på hverandre her og selvfølgelig) Bli med meg på løkka!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå