Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristen Gislefoss er/var meterolog i NRK, og har - på sitt helt spesielle vis - presentert været, slik bare fagkunnskapens borg kan gjøre det. http://img.nrk.no/img/265114.jpeg

Jeg satte kaffen i halsen forleden - for plutselig var det en ung utgave av alles kjære Kristen som var på Værmeldingen - og han heter visst Kristian Gislefoss:

Nok en generasjon i NRK:

http://www.yr.no/1.7563261

NRK står dermed for stabilitet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kristen og Kristian ser helt like ut i profil, når de står på skjermen. :)

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? jeg bryr meg ikke om hvem som melder været. Men jeg synes jammen NRK kunne trådt til meg en skikkelig hunk da, mtp at Tv2 har mange flotte værdamer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Genialt =)

Ja, hvorfor ikke? jeg bryr meg ikke om hvem som melder været. Men jeg synes jammen NRK kunne trådt til meg en skikkelig hunk da, mtp at Tv2 har mange flotte værdamer :fnise:

Ikke sant!

My point exactly. Jeg er sikkert bare blant de få som synes det er småsjarmerende at tradisjonene holdes i hevd i NRK - i motsetning til på TV2 der stilen er en litt annen.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Old news! :gjeiper:

Skrevet

Bra! :)

• Liker 1
Skrevet

Kreativt yrkesvalg :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

... som far så sønn.

Jeg bodde i Vennesla, den opprinnelige hjemkommunen til Kristen Gislefoss, for en del år tilbake. Det virket som folk der var stolte av han.

Synes forøvrig det er bra at NRK satser på akademisk bakgrunn framfor utseende. Så vidt jeg vet er Siri Kalvig den eneste av værdamene som faktisk er utdannet meteorolog.

Kristen Gislefoss er da sjarmerende? Jeg hadde også sansen for Vidar Theisen. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...