Gå til innhold

Minipizza av pitabrød

Fremhevede innlegg

Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg holdt på å lage middag, da vet dere. Hadde planagt alt, men så viste det seg at pizzasausposen egentlig var tacokrydder, og pizzabunnen var paibunn :sur: (ja, jeg jukser:-p) Da jeg sjekket i går kikket jeg bare fort over, og da virket det som jeg hadde alt. :klaske:

Men - jeg fikk hvertfall improvisert litt - pizzasaus fra bunnen, på pitabrød. :takke:

Så til saken - hvor lenge skal jeg la de stå inne? :unsure:

Videoannonse
Annonse
Gjest Applestore
Skrevet

Jeg pleier å ha dem inne til osten har smeltet :)

Gjest Lottiplott
Skrevet

Takk :-D

Jeg la fyllet rett på frosne pitaer da.. Har det noe å si?

Gjest Mahareth
Skrevet (endret)

Jeg legger alltid fyllet på frossent brød, og steker i 10-12 min på 200 grader. Bare husk å ha det på ei plate, evt ha en i bunnen, for pitabrødene blåser seg gjerne litt opp under steking, og da renner fyllet av.

Edit: steker på varmluft forresten, må lenger om du bruker vanlig over/under-varme.

Endret av Mahareth
Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg legger alltid fyllet på frossent brød, og steker i 10-12 min på 200 grader. Bare husk å ha det på ei plate, evt ha en i bunnen, for pitabrødene blåser seg gjerne litt opp under steking, og da renner fyllet av.

Haha, ja jeg sjekket de nå - og de er skikkelige bobler :jepp: Får satse på at i]litt fyll holder seg på til de er ferdige :-p

Skrevet

Nam nam, pitapizza er både godt og enkelt! :)

Jeg pleier å putte saus og fyll på tinte pitabrød og slenge midt i ovnen. Har aldri fulgt med på klokken, jeg lar det bare stå til fyllet og osten er ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...