Gjest Lottiplott Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg holdt på å lage middag, da vet dere. Hadde planagt alt, men så viste det seg at pizzasausposen egentlig var tacokrydder, og pizzabunnen var paibunn (ja, jeg jukser:-p) Da jeg sjekket i går kikket jeg bare fort over, og da virket det som jeg hadde alt. Men - jeg fikk hvertfall improvisert litt - pizzasaus fra bunnen, på pitabrød. Så til saken - hvor lenge skal jeg la de stå inne?
Gjest Applestore Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Jeg pleier å ha dem inne til osten har smeltet
Gjest Lottiplott Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Takk :-D Jeg la fyllet rett på frosne pitaer da.. Har det noe å si?
Gjest Mahareth Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg legger alltid fyllet på frossent brød, og steker i 10-12 min på 200 grader. Bare husk å ha det på ei plate, evt ha en i bunnen, for pitabrødene blåser seg gjerne litt opp under steking, og da renner fyllet av. Edit: steker på varmluft forresten, må lenger om du bruker vanlig over/under-varme. Endret 25. mai 2011 av Mahareth
Gjest Lottiplott Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Jeg legger alltid fyllet på frossent brød, og steker i 10-12 min på 200 grader. Bare husk å ha det på ei plate, evt ha en i bunnen, for pitabrødene blåser seg gjerne litt opp under steking, og da renner fyllet av. Haha, ja jeg sjekket de nå - og de er skikkelige bobler Får satse på at i]litt fyll holder seg på til de er ferdige :-p
Vulpes Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Nam nam, pitapizza er både godt og enkelt! Jeg pleier å putte saus og fyll på tinte pitabrød og slenge midt i ovnen. Har aldri fulgt med på klokken, jeg lar det bare stå til fyllet og osten er ferdig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå