AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg trenger et middagstips Jeg var og handlet gulrøtter og purreløk, men hva i all verden kan jeg bruke det til?? Jeg har litt av hvert smått i hus, men ikke buljong eller poteter (da hadde jeg lagd grønnsakssuppe)..
Gjest Lottiplott Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Jeg skulle til å skrive at du kan jo kjøpe poteter, kålrabi, buljong og kylling eller skinke og lage suppe, men så leste jeg ordentlig og så at det ble feil Prøv denne siden. Her velger du hva slags mat du vil lage, og så fyller du i hva du har i kjøleskap og diverse Denne har reddet mange middager her i huset! :D Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk for en kjempefin side. Den går på bokmerker med en gang
Frk. Belle Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Kanskje du kan lage en slags curry? Gulrøtter, purreløk +bønner, kikerter eller kjøtt hvis du har. Surres med karripulver, ha på litt vann og gjerne kokosmelk eller yohgurt. Kok opp - smak til Ellers: Fried rice. Kok og avkjøl ris. surr grønnsakene og ha i ris + egg (hvis du har), gjerne noen nøtter og så soyasus og det du måtte føle for av krydder.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Jeg lagde meg en en rett, og venter nå på fisken. Gulrøtter, purreløk, fersk champingiong, paprika, hvitløk og løk stekt sammen, og fylt rødspette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå