Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 28 år som akkurat har begynt å slanke meg. Er 1.59 høy og veier 67 kilo. Da jeg ikke orker å snakke med venner/kolleger om slankeprosjektet mitt, tenkte jeg kanskje man kunne dele noen tanker her inne? Dele kosthold/treningsråd og kanskje ha en fast veiedag i uka? Har foreløpig ikke begitt meg ut på noen spesifikk diett, bare kuttet sukker og begynt å jogge. Blir veldig glad om noen joiner! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest aeikina
Skrevet

Hei, jeg kan godt joine jeg:D Jeg vil også ned. Er 174 og ligger på 63Kg nå.

Vil ned ca 6 Kg til, for å se strammere ut. Litt sånn tynn-feit..

Skal vi ha en veie dag i uka eller? Forresten, du har ett kallenavn som er ett vanlig jente navn i Latvia.. Er dette helt tilfeldig? hehe Litt rart spørsmål nå men, prøver å finne flere som er fra Latvia..:P

Skrevet

Hei, jeg kan godt joine jeg:D Jeg vil også ned. Er 174 og ligger på 63Kg nå.

Vil ned ca 6 Kg til, for å se strammere ut. Litt sånn tynn-feit..

Skal vi ha en veie dag i uka eller? Forresten, du har ett kallenavn som er ett vanlig jente navn i Latvia.. Er dette helt tilfeldig? hehe Litt rart spørsmål nå men, prøver å finne flere som er fra Latvia..:P

Hei, så bra! Navnet er tilfeldig, så er desverre ikke fra Latvia... Hva med veie-dag på onsdager? :)

Skrevet

Med, er 171 og veier 63/64, så vi får se hvordan det går.. Er mest å kutte ned på det søte jeg tenker, men er eksamenstid, så vi får se hvordan dette går.. =D

Gjest aeikina
Skrevet

Hehe okei, måtte jo spørre da;)

Jeg veier meg egentlig hver morning,men jeg kan godt skrive her hver onsdag.

Spennende, hva trener du/dere? Jeg løper mest og har startet mer med styrke.

I dag blir det 30 min cardio og 40 min bein/rumpe/lår

Skrevet

Svømmer hver Onsdag, i 2 timer, Går 6 km for gange hver dag, untatt lør, søn, trener styrke på tirsdager, og Zumba på mandager..

Skrevet

kan hive meg med her jeg også! 175 høy, og 75 kg, vil iallefall ned 10 kg i første omgang! spinning mandag, tirsdag og torsdager, (av og til detter det vekk en, men prøver iallefall å få to timer i uken...) og cardio og styrke to-tre ganger i uka, noe som også varierer! men prøver så godt jeg kan å få dratt meg på trening iallefall fire ganger i uka, men helst fem..:)

Skrevet

Jeg har kun kuttet alt sukker og begynt å jogge tre ganger i uka... Har vært fornøyd med vekta helt til sist august, da jeg begynte med minipillen og gikk opp myyye :( Slutta på pillen etter tre mnd, men går ikke ned igjen. Tar i mot alle gode tips med takk, dette er litt nytt for meg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har vært på flyttefot og fikk ikke nett før i dag... Ligger nå på 65,5 kilo, så gått ned 1,5 :) Noen andre som har veid seg?

Gjest Impreza
Skrevet

Jeg begynte å slanke meg rett etter jul, da veide jeg 105 kg :snurt: Jeg har hittil gått ned 11 kg, begynte å trene i begynnelsen av april. Trener spinning tre ganger i uka, hvor jeg i tillegg prøver å få tid til å være med på styrketrening etterpå to ganger. Er 165 høy, kunne ikke vært mer misfornøyd med meg selv, jeg misunner dere andre her, dere er myye lettere :tristbla:

Skrevet

Jeg begynte å slanke meg rett etter jul, da veide jeg 105 kg :snurt: Jeg har hittil gått ned 11 kg, begynte å trene i begynnelsen av april. Trener spinning tre ganger i uka, hvor jeg i tillegg prøver å få tid til å være med på styrketrening etterpå to ganger. Er 165 høy, kunne ikke vært mer misfornøyd med meg selv, jeg misunner dere andre her, dere er myye lettere :tristbla:

Wow! 11 kilo ned er ikke verst! Føler du at det er trening eller kosthold som har mest å si for kiloene? Eller kanskje kombinasjonen?

Gjest Impreza
Skrevet

Mest kostholdet vil jeg si. Etter jeg endret kosthold ved nyttår, gikk jeg ned 9 kg fram til april. Etter jeg begynte å trene har det gått litt saktere, men jeg prøver å tenke at uansett om det går sakte og jeg blir litt lei, så er det uansett sunt og godt for kroppen å trene. :)

Skrevet

Kan godt bli med her jeg også...

22 år, begynte å trene å spise sunt 09.05.2011.. Har ikke sett så mye etter på vekta, helst mer om magen har forandret seg.. Å det kan jeg love den har :gjeiper: i dag morges var vekta 84,4 kg, er 1.63 tror jeg. Egentlig ikke veldig tjukk, bare tung beinbyggning :tristbla: Går tur eller jogger hver dag, bruker rockering 30 min ++, svømmer hver onsdag og venter på at Zumbafitness dvdene skal komme i posten.. Ellers så spiser jeg hver 3. time og sunne måltider.. :spise:

Gjest Impreza
Skrevet

Veide meg i dag, og jeg har faktisk gått ned hele 12,7 kg nå :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Veide meg i dag, og jeg har faktisk gått ned hele 12,7 kg nå :jepp:

:D

Skrevet

Jeg blir så inspirert av å lese det dere skriver! :)

Gjest aeikina
Skrevet

Hei igjen.

I det siste har jeg trent noen økter på mølla/ elipse.

Og kjørt styrketrening i tillegg. Vært helt grei med maten, men sliter innmari etter middag.

Og helgene blir det litt for nye nøtter. Men prøver hver eneste dag å holde meg unna ting, jeg vet ikke er bra for å nå målet mitt. Har ikke gått ned noe mer, vekta svinger veldig.

Så jeg sier jeg fortsatt er på 63 KG.

Skrevet

Noen som har noen gode tips til hjemmetrening av armene? Jeg går jo ikke i treningstudio(jogger ute) og orker ikke begynne å betale for kun å trene armene... Vil gjerne bli kvitt "bingovingene".

Gjest aeikina
Skrevet

Noen som har noen gode tips til hjemmetrening av armene? Jeg går jo ikke i treningstudio(jogger ute) og orker ikke begynne å betale for kun å trene armene... Vil gjerne bli kvitt "bingovingene".

Du kan jo prøve å ta dips og pushups. Trenger kun en liten benk/kasse til det.

To gode øvelser som tar det meste på musklene i armene. Og hvis du har manualer liggendes kan du jo søke på youtube etter øvelser :)

Skrevet

Hei igjen.

I det siste har jeg trent noen økter på mølla/ elipse.

Og kjørt styrketrening i tillegg. Vært helt grei med maten, men sliter innmari etter middag.

Og helgene blir det litt for nye nøtter. Men prøver hver eneste dag å holde meg unna ting, jeg vet ikke er bra for å nå målet mitt. Har ikke gått ned noe mer, vekta svinger veldig.

Så jeg sier jeg fortsatt er på 63 KG.

Gå tur / Jogging med staver;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...