Gå til innhold

p-pille bi effekt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurte på om noen andre har opplevd å få endret utflod av å gå på Diane p-pillen ? Den hjalp huden første måneden men nå virker det pluttselig ikke lenger. Har fått voldsomt større pupper også men ingenting annet.

Men har merket at jeg har fått veldig mye mer utflod nå, og det lukter veldig surt syntes jeg. Er det p-pillen ? Er det noe jeg kan gjøre med det ?

Jeg pleier å bli deprimert på p-piller så selv om Diane ikke virker for huden lenger så ønsker jeg helst fortsette med den.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg gikk på Diane før. Jeg anbefaler deg å vente til du har brukt pillen i tre måneder før du tenker på å bytte, for da får bivirkningene gått over. :)

Jeg fikk Diane pga akne, og det hjalp etter tre måneder. Gikk på Diane i fem år før jeg bytta, så var veldig fornøyd. Hadde noe av samme bivirkningen som du nevner, men kun i visse tider i syklusen. :) Det går nok over/stabiliserer seg! :)

(Men, dersom det er ubehagelige bivirkninger, syns jeg selvfølgelig du bør kontakte lege. Vond lukt kan bety ubalanse, og du kan kanskje prøve melkesyretabletter/ -såpe/ -tamponger. F.eks Lactal. Men som sagt, er det ubehagelig/skjemmende/flaut - ta kontakt med legen, evt apotek. Jeg pleier å ringe apoteket og spørre om sånt, siden det da blir me anonymt :-p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...