Sushi Skrevet 25. mai 2011 #21 Skrevet 25. mai 2011 For en fantastisk venninne du er. Støtter planen om å få henne til legen. Bli med og pass babyen imens, og ta henne med på kafé etterpå. Håper noen får tatt en alvorsprat med mannen også, for det høres helt sykt ut at han lar henne gå slik uten å hjelpe til. Ser han ikke hvordan hun har det? 2
Gjest imli Skrevet 25. mai 2011 #22 Skrevet 25. mai 2011 Prat med mannen hennar. Skjønner at det kan vere vanskeleg når du ikkje kjenner han så godt, men viss du vil hjelpe veninna di trur eg det er her du må starte. Flott at du er ei god veninne, men det skal jo ikkje vere slik at du skal gjere ting som burde ha vore mannen sin oppgåve! 1
koldbruna Skrevet 25. mai 2011 #23 Skrevet 25. mai 2011 For en fantastisk venninne du er. Det høres ut som hun er sliten,men synes jammen at mannen hennes kunne hjulpet litt til også med husarbeid,det er da ikke så vanskelig å sette på ei oppvaskmaskin eller gå ut med søppel. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #24 Skrevet 26. mai 2011 TS her igjen, hun ringte meg i går og fortalte at hun hadde ringt sin lege, vært kjempeflink og fortalte at hun mistenkte at hun led av fødselsdeprasjon. Hun fikk en hastetime i morgen og jeg blir med å kjører også kan jeg passe babyen på venterommet så hun får snakke med legen i fred & ro. Hun ville først snakke med legen før hun tok opp situasjonen hjemme med mannen sin. Men det er vel klart for både henne og meg at han må ta MYE mer ansvar enn han har gjort de siste 3 mnd. 1
Gjest annemor30 Skrevet 26. mai 2011 #25 Skrevet 26. mai 2011 Heldige venninne som har deg som venninne:)
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #26 Skrevet 26. mai 2011 TS her, jeg må jo gjøre noe. Det er vel ingen som står stille og ser at en bestevenninne rett og slett går helt til grunne. De ville jo begge ha dette barnet, men ting har vel ikke gått helt som planlagt. Men jeg må jo passe meg litt så jeg ikke ødelegger mellom de to.
cupcake90 Skrevet 26. mai 2011 #27 Skrevet 26. mai 2011 Må bare si atdu er en helt fantastisk god venninne! Og joda, det er mange som ville bare sett på mens venninna gikk til grunne! For en tulling mannen hennes er! Er så lei av at så mange fedre er slik! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå